Bilder på mina underbara barn har kommit........

Jag har framkallat alla underbara kort barnen tog förra veckan..... Gissa om jag har mycket fint att scrappa?!
Korten är så fina och orginella, både enskilt och syskon på alla tre. Tack underbara ungar för att er mamma får ta del av dessa fina kort och göra något roligt av dem. Givetvis bllir det ett fin album... men det får ta sin tid för det kom fler kort....Fjällsemester, vårtecken, påsk och snö på påskdagen. Tänk om dygnet hade lite fler timmar, tur kanske annars hade jag väl sovit ännu mindre.

Har fått smak på svart och vitt i papper....... eller så är det mycket färger. men denna är tycker jag är sååååå fin i sina svart-vita papper från  BoBunny, gillar dessutom de fina chipboarden från scenic route.
Visst är de fina, har dessutom börjat använda blommor. Sa en gång att blommor är inget för mig, men det var i nybörjar stadiet :-)
Tur man utvecklas, när de andra bilderna är ok att lägga ut på bloggen så får ni se vad jag menar med färgstarka eller svart vitt. Nästa vecka någon gång kommer de.

Nu väntar fredagsmys, imorgon blir det trädgård och uterums städning och grill på kvällen.
Härliga tider framför oss med mys  i många olika format. Ha det  så gott & var rädda om er!

Tack än en gång för alla fina ord ni skriver om det jag gjort, jag växer med det ska ni veta.

Tusen kramar! Aase

image58


Kommentarer
Postat av: Helene

Vilken underbart härlig sida! Gillar den massor!

/Helene

2007-04-14 @ 09:52:22
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: ethel

Din sida är superfin! Gillar den verkligen! Snyggt med det svartvita till fotot och balansen/upplägget är så bra!
Tycker också att blommor kan vara lite "svåra" (fast jag har ju inte bättre vett än att använda dom ändå =) Blev ju super med blomman på din LO iaf!

2007-04-15 @ 20:11:22
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0