Scraprummet

image40image41image42

Jag är såååååå jätte glad idag.....  Var på mässan i lördags sen åkte vi till Ikea och handlade lite inredning till scraphörnan. Dessutom fanns allt hemma!! Igår höll jag på hela dagen för att sortera och rensa upp, fixa som jag ville ha det med alla saker.  Fick så här fint och nu bara är det att sätta igång med skapandet. Fick dessutom ny inspiration av allt fint på mässan önskar bara att timmarna var fler på ett dygn. Men här i södra Sverige är det påsklov denna veckan. Har turen att få en extra ledig dag och det innebär nästan en veckas ledighet. Den ska utnyttjas ordentligt....... Solen skiner och det är såååå fint ute med alla tussilago och vitsippor.
Min stora dotter kommer hem från Norrköping och jag vill ju umgås med henne, sen är det Påsk och då ska man träfa vänner och släkt. Men någonstans sk säkert tiden finnas för mig.

Hoppet är det sista som överger en människa sägs det :)  Ha en skön kväll/  Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Annika Knober

Vilken härlig hörna!!! Nu blir det inte mycket mer än scrappat där hemma!?
Tack för ditt vänliga mail -det värmer gott när man slitit hårt det sista!
Alla nyheter kommer in i den nya shoppen som dock tar liiiite tid att fixa iordning - men saknar du nåt som vi hade på mässan men som inte finns i "gamla shoppen" - så hör av dig!

Scrappa lugnt!!

2007-04-02 @ 19:43:13
Postat av: Mette

Vilket härligt scraprum!
Så skulle jag också vilja ha...
Kanske blir det en dag när barnen har flyttat hemifrån... :)

Kram
Mette

2007-04-02 @ 21:42:02
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Rasmus

Tjo i stugan:) jag står som stolt "Ägare" av detta rum, låtit min mor fylla det med sin stora hobby, MEN min säng står fortfarande kvar:D

2007-07-10 @ 21:52:16
Postat av: Rasmus

Tjo i stugan:) jag står som stolt "Ägare" av detta rum, låtit min mor fylla det med sin stora hobby, MEN min säng står fortfarande kvar:D

2007-07-10 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0