Två som betyder sååååå mycket för mig.......

image47

Min älskade mams och min älskade LillSis / Systra Mi........
Ni betyder något alldeles speciellt för mig. Ibland visar jag det så dåligt, men ni finns alltid för både gråt och skratt.

Jag önskar att alla hade en så speciell mamma som jag, hon bakar så gott bröd, det bästa som finns enligt min sambo. Alltid finns hon för alla som behöver henne. Tänk vad hon ställt upp igenom åren alltid lika glad och inget är besvärligt. Tack min fantastiska mams för att du valde mig till din största dotter. Du är värdefull för mig.

Älskade SystraMi, du vet vad du betyder för mig men du fick vara med på denna Lo du också, snällt va? :)
Du har ju fört in mig på denna scrapbana så det är din förtjänst att jag nu har något som verkligen ger mig balsam för själen. Jag är stolt över att vara storsis till dig. Älskar Dig.

Tusen kramar till två betydelsefulla människor i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: ethel

Gillar din LO! Blev fint med spetsen i kanten. Jag tycker det är svårt att använda spets utan att det blir för "gulligt" =) Tack för tipset!

Underbara vårfoton här nedanför också!

Och jag är grymt avundsjuk på alla som kunde åka på mässan... Vad mycket fint du verkar ha köpt! Ska bli kul att se vad som blir av det. Funkar det bra med mappsystemet för papper?

Ha det gott och scrappa på!

2007-04-03 @ 20:09:34
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: lillsis

tack systra mi..
du betyder sååå mycket för mej också, men det vet du.. jättefin lo..
kramis.. vi ses imorrn..
luv u..
ps gillar ändå inte det kortet..;)ds

2007-04-03 @ 20:19:43
URL: http://kajsascrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0