Jag har blivit tagen................

"This award is for those bloggers who are nice people; good blog friends and those who inspire good feelings. and inspiration. Also for those who are a positive influence on our blogging world. Once you've been awarded please pass it on to 7 others who you feel are deserving of this award."

image174

Tack Lily/Marie för att du gett mig den utmärkelse..................... Känner mig hedrad och stolt över
att jag kan ge något till er alla.
Jag skickar  detta vidare till Jennie Simmat, Systra Mi (Kajsascrap), Mette, Sandra (SMå Mirakel), SasSa, SannaF och Ethel. Eftersom jag inte kan länka er vill jag ialla fall visa min tag!
Ni ger mig alla styrkan att scrappa vidare. Tack alla ni andra också!!!

GodNAtt & SovGott/ / Aase

Kommentarer
Postat av: sannaf

Tack gulliga du! : ))
Urfina layouter har du gjort också!
Kram från Sanna

2007-08-29 @ 22:15:37
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: SasSa

Men underbara du, va gullig du är! Såg det inte förrän idag. Flåt och tack så jättemycket.
Tack också för dina söta ord i min blogg.
Många kramar SasSa

2007-08-31 @ 17:46:23
URL: http://sawila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0