Jag har blivit utvald.....

Jag har fått en LO publiserad på Swescrapbook bloggen idag. Veckansutmaning, scrappa i svart och vitt med en
acsent färg. Jag valde att göra en på min äldsta tjej och hennes glädje till musiken. Hon har varit på Mallorca och jobbat som showartist, sjungt på en del bröllop och barndop, jag är så stolt över henne och många tårar trillar på mina kinder när hon sjunger. Hon har en ljuvlig röst som går in i själen....... Ja jag vet att jag är mamma.
Men hon är faktiskt duktig. :=) Hon spelar dessutom tvärflöjt som är så vackert. Alla mina barn är duktiga inom musik schangern. Sonen spelar saxofon, ljuvligt. Min yngsta dotter, som "over there",Drillar & dansar. Jag är så glad att de har det intresset för musik ger så mycket till välmåendet.

image175

Nu är det dags att byta tvättmasikn, slappar nog lite medan sambon klipper gräset.
Sen är det dags..... för kvalitetstid, kvällspromenaden, inte i sakta gemak utan ikväll följer stavarna med!

Kram, kram Aase

Kommentarer
Postat av: Karin B

Supersnygg layout!

2007-08-29 @ 22:04:22
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: SasSa

Åh denna såg jag nog i all hast på Swe... Supersnygg den är! Så fint upplägg.
Kram SasSa

2007-08-31 @ 17:48:27
URL: http://sawila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0