Nu är det gjort.....

Nu är det gjort, kl 05,00 gick bilen mot Landvetter flygplats....... Nu är hon i luften på väg mot en önskedröm.
Men mammas hjärta både gråter och skrattar..... Gråter av saknad och hur tomt & tyst det kommer att bli,
skrattar för att jag är så glad att hon förverkligade sin önskedröm så här långt!
Jag är så stolt över henne, och tycker hon är modig... Kl 23.30 är hon framme i LA och den goa värmen.
Själv drar jag till Tjörn och underbara vänner i eftermiddag för lite goda kräftor och räkor ikväll.

 
Ska slumra en stund och läsa lite, sen kanske det blir lite scrap får väl se vad som hinns med.
Ha en skön lördag alla min blogg vänner. Tusen Kramar från Aase


Kommentarer
Postat av: Lily

*kramar om* Lovar du att göra detsamma när det är min Agnes som ger sig iväg och utforskar livet som tonåring? ;-) Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig vad du går igenom... kan försöka, men förstår inte fullt ut. Men jobbigt måste det vara. Att släppa taget, att vara glad för hennes skull... brrrr... :-) Jag tycker att du är stark, en av världens bästa mammor!
Krya på dig, hoppas den envisa förkylningen ger sig och att orken kommer tillbaka.
Kram.

2007-08-18 @ 22:37:50
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Mette

Är det som aupair hon ska jobba där?
Förstår att det var tungt att säga hejdå!
Hur länge blir hon borta?
Min äldsta dotter går också i funderingarna att åka iväg till USA nästa år när hon har tagit studenten...
Kram
Mette

2007-08-19 @ 10:30:11
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: ethel

Åhh, jag kan bara föreställa mig känslan... Du får tänka på att i cyberspace är ni ändå nära! Sköt om dig nu och hoppas ni hade en trevlig kväll!
Stor kram /E

2007-08-19 @ 16:08:30
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0