Pluspoäng.......

image164

När sambon fyllde år för ett tag sen fick han pluspoäng i present........ TIO poäng.
Våra bästa kompisar gav honom tio bananlådor fyllda med ved till braskaminen, tydligen ansåg de att han hade hamnat på minus sidan??  och behövde en skjuts uppåt på plussidan :=)
Så många glada skratt den presenten gav upphov till och jag blev ju givetvis jätte glad då snart braskamins säsongen börjar. TG, själv tyckte det var enormt bra att hamna på TIO poäng utan att själv göra något.
Han är gullig han, min älskling den bästa man kan ha!!!

En enorm mängd räkor åkte ner i min mage igår, mums vad det var gott! Tillsammans med gott bröd och lite majonäs..... De andra åt havskräftor och turkiska kräftor, givetvis så slank även någon god snaps ner också och ett mycket gott vin. Allt var precis lagom och efter frukost idag åkte vi hemåt.

Borta bra men hemma absolut bäst! Älskar att vara hemma....., att bara få vara i mysbyxor och tröja. Slöa och scrappa lite! Har förstås scrappat lite men det är till utmaning ni vet! Så det kommer på bloggen en annan dag.
Nu visas Beck på TV 4,  Sambon har varit ute och tittat efter rådjur........ Men än har han inget med hem. Jägarexamen är ju ny, så det är jätte spännande att vänta på första bytet det tycker även jag!

Tack, snälla Jennie för ditt boktips att läsa Helene Tursten, jag fastnade direkt i första boken ,så fler lär det absolut bli. Det ska bli skönt att snart få krypa ner i sängen och fortsätta läsningen.

Har fått SMS från Sofia i Californien, hon kom fram ordentligt. Det känns bra att hon redan hört av sig. I morgon börjar hon på skolan, SantaMonica - Los Angeles Californien, ska plugga där denna terminen. Hon ska läsa dans, marknadsföring, evengement och socilogi.....  Det är riktigt spännande. Ska göra ett mattetest i morgon, det var hon lite nervös för, men jag tror hon fixar det bra, fast det kan vara lite krångligt med engelskan... Mamma håller tummarna!!

GodNatt SovGott. Kram Aase


Kommentarer
Postat av: Jennie Simmat

Förstår att du fastnade, de är ju såååå bra. Just nu läser jag Kajsa Ingemarssons senaste, också bra men en helt annan typ av bok. Det är härligt med böcker!!
Ha en bra vecka!!
Kram
Jennie

2007-08-19 @ 22:27:15
URL: http://simmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0