Så många kommentarer.........

251 kommentarer har ni mina kära bloggvänner gett mig, och alla lika snälla!
Läste igenom flera stycken nu och hittade en jag missat....

Tack snälla Maria för denna:
image176

Jag blev så glad för din fina motivering att jag gör fina layouter.

Nu har sambon och jag gått rundan, svettig trots kvällskylan, det känns att hösten har kommit.
Idag har det varit ett väldigt konstigt väder, molnfritt-sol och klarblå himmel nästa stund kolsvarta moln och regn....
Vart är vädret på väg, har hela vädersystemet fått noja?

Nu har jag läst ut min bok :Helen Tursten; Den krossade tanghästen. Tack Jennie Simmat för det boktipset.
Nu ska jag läsa Nora Roberts; Nyckeln till sanningen. en triologi, första boken var mycket bra hoppas jag inte blir besviken på denna.

GodNatt & SovGott. Kram AA

Kommentarer
Postat av: Annelie Maddock

Jattefina grejjer har Du gjort sen jag kikade in har senast!

2007-08-30 @ 09:47:01
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/
Postat av: Linda/Linxen

Tack för din gulliga kommentar i min blogg!
Såg ditt bidrag till umaningen på Swe Scrapbook med, hajade till direkt, den är ju såå underbar! Svart, vitt och rött är en härlig kombination och fotot är verkligen jättefint!
Kram
Linda/Linxen

2007-08-31 @ 08:57:30
URL: http://linxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0