Är så trött.....

... på att få alla baciller.....
 Vaknade med en hes röst och huvudvärk idag. Dessutom har min fibro bestämt sig för att hälsa på rejält igen....... JAG som bara ville ha ett härligt jullov med att göra roliga saker, koppla av och scrappa!
Nåväl jag har läst, Helen Tursten har jag läst sex böcker av, Jennie/Cilla finns det fler? :) och Mari Jungstedt är jag nu inne på "Den döende Dandyn". Det är ju också att koppla av. Gjorde några 6x6 LO till vår lillebror för att han ska minnas sin familj här i Borås.... Annars är det nog två veckor sen jag scrappade riktigt. Har ju haft tre sjuka perioder i december! Dessutom alla julförberedelser och julfester.
Klart man inte orkar att scrappa då men det är sååååååå tråkigt. Har ju fyndat lite nya alfabet på Ebay som jag är sugen på att använda.
Skulle varit hos goa SasSA på scrapträff idag, men det var jag tvungen att tacka nej till, fy vad tråkigt! Är så ledsen för det vännen jag hade längtat så mycket efter att ses igen.
Hoppasdet blir träff snart igen. Älskar träffar, det ger så mycket och är så kul!

Må gott mina bloggvänner, snart börjar ett nytt år 2008, det ser jag fram emot. Så mycket kul som händer det året.

Kram Aase


                                                                             image311

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Krya på dej!

2007-12-27 @ 22:51:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Sandra

Trist att vara sjuk och missa scrapträff! Jag är visserligen pigg igen nu, men kommer ändå missa scrapträffen på lördag pga av sjukdom i julhelgen, eftersom vi inte kunde åka till svärfar då så blir det till helgen istället. Så jag hoppas som du på ny scrapträff snart!
Krya på dig!
Kram, Sandra

2007-12-27 @ 22:55:52
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: jennifer

Feel better! :D

2007-12-27 @ 22:56:58
URL: http://jenniferjsdiary.blogg.se
Postat av: Lina T

God fortsättning på dig o tack för din kommentar i bloggen. Vi får kämpa tillsammans :)
Skoj att vi ses på Eventet!
kram

2007-12-28 @ 08:24:08
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Sandra

Åh, ska du på Eventet? Jag går och hoppas på att det finns platser kvar när jag får min första lön i januari, för just nu har det varit lite för mycket annat (ny diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare, dator och kanske en ny dammsugare på gång...) för att jag ska kunna betala för det med 60 kr per dag i "lön". Skulle vara otroligt kul att åka dit! Visserligen fick jag släppa min sängplats jag blivit erbjuden, men i värsta fall finns det ju enkelrum även om det blir dyrare!

2007-12-28 @ 10:56:49
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Annika

Hej och God fortsättning! Usch, jag vad trist det är med alla dessa baciller som flyger på en! Hela detta året har känts som en lång sjukdom...

Tack för din kommentar om bilden jag redigerat; jag är superstolt att jag fixade det, men det är en riktigt bra beskrivning jag hittat...

Kul att du trivs med din kamera, det gör jag också, men längtar så till ljusare tider så man kan utnyttja den mer och framför allt lära sig den!

HÖrs vi inte innan nyåret, så Gott Nytt År till dig och din familj! Kram
Annika

2007-12-28 @ 17:56:33
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Cilla

Frågan är om du inte läst alla om du har avverkat 6 st... Nattrond, Tatuerad torso, Den krossade tanghästen, Glasdjävulen, Guldkalven, Eldsdansen är de som jag läst. Jennie har dessutom sett Tatuerad torso på bio - läskig var betyget, men det var kanske att vänta av boken...
Ha ett gott slut och ett gott nytt!!!
Kram

2007-12-28 @ 20:58:02
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: SasSa

Men kära du sköt om dig nu så du blir frisk. Det var synd att du inte kunde komma men du måste tänka på dig själv! Träffar blir det fler. En i Mars hade jag tänkt. Får se om jag kan börja planera snart.
Krya på dig nu riktigt ordentligt så du blir av med alla bacillusker en gång för alla.
Stora kramar SasSa

2007-12-28 @ 21:56:01
URL: http://sawila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0