det är Maria idag.....

det är Maria idag.....

Min älskade stora dotter, detta är bara 22 år sedan och idag har du namnsdag. Grattis på Maria-dagen.
Tänk vad tiden går, man blir så rörd när man tänker på alla underbara år som gått och alla vi har framför oss. Man tar så mycket för givet...... Men att du gör mig stolt, glad och alldeles varm om hjärtat det vet du förmodligen. Du och dina syskon betyder allt för mig och ni är det bästa som hänt mig.
Nu när jag tar hand om alla era kort från det att ni var små till nu så får man så många glada skratt och minnen som dyker upp. Det är så kul att göra något av era kort. Ni har alltid gett mig mycket men nu är det på ett annat sätt. Tack för att ni finns till!!

Kommentarer
Postat av: Annki

Kollar allt vad du gör lite då o då. jag är stolt över att ha en så konstnärlig granne. Du har gåvan att "skapa", var stolt över den o fortsätt!!!

2007-03-02 @ 17:32:53
Postat av: Annki

Kollar allt vad du gör lite då o då. jag är stolt över att ha en så konstnärlig granne. Du har gåvan att "skapa", var stolt över den o fortsätt!!!

2007-03-02 @ 17:36:58
Postat av: Annki

Kollar allt vad du gör lite då o då. jag är stolt över att ha en så konstnärlig granne. Du har gåvan att "skapa", var stolt över den o fortsätt!!!

2007-03-02 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0