Nybörjare

Började min scrappingbana så sent som ihöstas. SystraMi och jag tillsammans med en av mina väninnor gick på en kvällskurs. Jag fastnade direkt. Tänk att hitta ett gemensamt sätt att spara det jag fotograferar, alla mina citat/tankvärdheter. Scrappar i olika format. Vet egentligen inte än vilket format jag gillat mest.
Har gjort album till barnen med deras alla skolkort som bara ligger i lådor. Två är klar och två under arbete.
Köpt en ny digitalkamera med lite mer objektiv för att fota har alltid tilltalatmig och varit en del av mitt liv.
Både min mor och far har tagit mycket fotografier. Att jag nu dessutom hittat ett roligt sätt att ta hand om alla foton är ju bara positivt.
Kan inte direkt beskriva min stil eftersom den vidareutvecklas hela tiden. Prövar mycket, har kommit underfund med en hel del men det finns mycket kvar att prova.
Läser den svenska scraptidningen, söker inspiration på internet och har alltis en skrivbok bredvid mig för alla iddeér och tankar som ploppar upp. Vissa kvällar är det svårt att somna då huvudet fullkomligt bubblar av intryck och ideér. Min största coach är min lillasyster som också scrappar. Vi träffas då och då med alla våra skaer för en underbar dag tillsammans. nu på lördag är det dags igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0