Två efter samma skiss....

Har kommi in i ett stimm där jag ibland gör två av samma skiss......
Det är jätte kul och rekomenderas om man gillar jobba efter skisser och det gör jag.
Dessa två var till skissutmaningen på swescrapbookblogen denna vecka (v 26).
Jag gillar båda massor, hela upplägget med färgvaet mm är jag nöjd med.
Gjorde dem i fredags innan jag drog iväg till Varberg, så det var ganska skön nöjdhetskänsla
som satt i under helgen. Nu har jag semester så nu är det dags att gå till attack i scraprummet.

Här kommer LO´erna Ha en bra dag. Kram kram Aase

image130


image131

Vad tycker ni? Nyfiken i en strut....... :=)

Kommentarer
Postat av: Jennie Simmat

Visst är det kul med skiss!!! Resultatet blev kanon!!!
Kram
Jennie

2007-07-02 @ 22:45:58
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: ethel

Men så mycket snyggt du gjort! Inser att jag inte haft tid att surfa på ett tag =)
"Sötnos" layouten är bara såååå fin - love it!

2007-07-04 @ 21:55:46
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Maria R

Men titta där är ju min lilla plutt! Sååå underbart fin den är! Tack! Kram M

2007-10-10 @ 12:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0