Hoppad på A-Ö utmaningen på Scrappiz

Vad kul det var, man skulle ju vara med i någon av Scrappiz utmaningar för deltävling 2.
Jag satsade all kraft på A-Ö, för den lockade mig. Här kommer fem av bokstäverna som är klara:




jag är nöjd med mitt resultat, huvuduppgiften var texten / journalingen. Jag valde två ord / bokstav,
ska nu fort sätta med de före K. Har bokstaven lika på alla LO, AC - LATTE svarta.
VAlde liggande lettersize. Det gick faktiskt bra, har varit lite fundersam på den storleken innan.
Fast den klara favoriten är allt 12x12.

Ha en skön söndag. // Kram Aase

Kommentarer
Postat av: lillsis

man blir alldeles tagen av allt du gör.. att du kunde detta såå bra.. :P
love ya..
kramis

2007-06-03 @ 13:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0