Lite nytt att titta på....

image114

Underbare kille.... Bara älskar han av hela mitt hjärta,
TACK, min goa L för att du delar med dig så frikostigt av din älskling.
 Kram, kram /AASE




image115

Mina fantastiska barn som förgyller min tillvaro. Ännu en Lo på en serie bilder som ni nog känner igen mina trogna bloggvänner. Men jag blir lika lycklig varje gång jag tittar på bilderna av dessa underbara skratt bilder. De förmedlar den oerhörda glädje dessa tre har varandra, hur de tagit hand om vaandra och skapat ett syskonband som är starkt och de verkligen älskar varandra.
Vad kan jag som Mamma mer önska? Jag är så stolt över dem och min kärlek till dem är så stor att det ej kan beskrivas. Tacksamheten över att jag blev utvald att vara deras mamma är så stor.
Tack älskade ungar för den glädje ni ger mig. Jag älskar er. // Kram Mamsen

Och ha en skön kväll alla mina bloggvänner som jag ser tittar in.
Är så glad för erat beröm och små ord om mitt arbete. Nu ska här scrappas mera...... Aase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0