Scraprum..... men inget blir gjort ikväll!!


Scraprummet
Vad sugen jag är på lite scraping.... Men här sitter jag helt slut i soffan och bloggar istället.
Är såååå trött, jobbat ikväll, packar och lagar ma för en veckas semester i fjällen. Det är en del att förbereda men nästa vecka blir väl desto lugnare. Ser fram emot kvalitetstid med barn och sambo. Våra bästa vänner med barn ska också med och det ska bli ssååå roligt, mysigt och avkopplande. Bara vi får bra väder.....
Givetvis finns lite material med i bagaget....Kanske ett litet minalbum blir gjort, ska bara välja kort att ta med och det är ju svårt. Men däremot har jag laddat upp med batterier och tömt minneskort i kameran. Ser fram emot att få ta lite snökort Det har ju tyvärr inte blivit så många i vinter Jag har ju dessutom med mig min "egen" fotomodell och hans syskon samt mina egna barn. Känns som gjort för en hel del härliga kort.
Under tiden får mina projekt vila, anteckningsboken åker med så en del av allt planerande, journaling mm kan jag ju göra även om själva "klipp-och klistra"- biten får vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0