Äntligen lyser solen igen.....

Ute är det lite sol och lite moln. Det känns som om värmen är på väg tillbaka och det vore ju skönt ingör helgen.
Igår fick jag lite gjort, kan inte visa allt just nu då jag så gärna scrappar till utmaningar!
Fick ju en glädje kick eftersom en av mina LO var i Scrapbooking MM. Det var en så underbar känsla av stilhet, här lyser allt lite skryt men det är inte als det jag menar. Utan ren glädje att andra uppskattar det jag gör!

NU kommer några av de jag gjort denna veckan......

image87

Det är allt bäst att kolla vad man ställer sina skor.....I alla fall om vi får besök av vår lille grannkille. Här har ahn gömt farfars skor under ett bord. Det såg så härligt ut att kameran var tvungen att plockas fram, skorna vända lite åt båda hållen...... Synd bara att jag inte fick med minen på av lycka på lillkillen då han gjort detta lilla bus!

image88

Min älskade TG, den bästa smabo man kan ha.....Kanske inte de allra mest smickrande bilder med tuggande på ena kortet och busminen på det andra. men för mig sååååå mycket min älskling!


image89

Om jag visar den ena killen så får jag väl visa även den andra..... Har ju två killar i mitt liv som betyder så mycket.
Här har jag skrivit Siv Andersson´s dikt : "en son". Den säger så mycket hur livet med sonen är. Han är flygfärdig..... men ändå inte. Gymnasie studier väntar, ettstort språn ut i vuxen världen. Man kan inte skydda dem längre utan nu är det livets ibland tuffa och hårda skola som gäller. Men han har tryggheten i att ha sina stora syskon och föräldrar som stöttar honom på vägen. Dessutom, bonusföräldrar som kanske ibland ser lite klarare på saker och ting då de inte är lika känslomässigt engagerade........ Tror jag i alla fall.

Ha en skön eftermiddag, det ska jag ha! Först lite soffa med den bra boken, därefter lite scrap med de nya clearstampsen som kom med posten idag......

Tusen kramar och Tack för titten!!! Aase

Kommentarer
Postat av: annika5064

Mmm, fiiiiina nya; jag älskar orange!

De små figurerna jag har på mina LO:s är clipart som jag gjort enfärgade (svarta) och skrivit ut på OH-film...finns massor av roligt att använda sig av där! Och tack för din kommentar på min blogg!
Annika

2007-05-11 @ 16:22:42
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Karin B

Hejsan!
Ja det är inte så lätt att få ihop allt *skratt* Jag bor i Kalmar, men jobbar i Borås. Mina föräldrar är från Kinna och min man från alingsås (!) så vi försöker med alla medel att flytta hem! Just nu innebär det att jag pendlar tre dagar i veckan och bor hos mina föräldrar.
Ang A-Ö så kan man hoppa på var man vill. du kan göra de andra sidorna i efterhand!

2007-05-12 @ 08:16:27
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Lily

Vad roligt med farfars skor!!! :-D

Tre jättesnygga layouter! Håller med annika5064 om att orange är snyggt!

Ha en bra helg!

2007-05-12 @ 09:14:31
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: ÅsaF

Grattis till publiceringen!! Visst får man vara stolt! :-) Jättefin layout va det! Och så snygga layouter du lagt upp här med härliga färgkombinationer och mysiga teman. Kram Åsa

2007-05-12 @ 13:50:29
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Mette

Du gör så mycket fint! :)

Stort GRATTIS till publiceringen!
Verkligen superkul!
Tyvärr prenumerar jag inte på tidningen... Så jag får inte läsa det senaste numret förrän på tisdag... Men den som väntar på något gott...

Kram
MEtte

2007-05-12 @ 16:05:37
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Rasmus

Vem är det på bilde? :O det likanar mig? är det så? ;) ha d gött Morsan!
//Razz

2007-05-25 @ 20:28:03
URL: http://razz.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0