BOM-kort #1

image86

Jag har antagit Muhrens utmaning att scrappa BOM-kort. Hittade enna utmaning på hennes sida och det lockade mig. Jag har kollat in de som scrappat "art journal challenge" och tyckte detta var en kul ide´. Hoppas fler hänger på.  Se Muhrens sida: http://www.muhrenssida .com

BOM - kort  #1: "Vad inspireras jag av just nu....?

Jag har använt mig av en vanlig kortlek, klätt in kortet när jag dekorerat klart så som jag ville ha det. På baksidan finns endast ett prickat hjärta med mina intialer.

Ha det så gott. Kram Aase

Kommentarer
Postat av: ethel

Men vilket coolt kort du gjort! Låter som en jättekul idé - men jag vet inte om jag ska hoppa på nått mer "måste" för tillfället... ;-)

Jag lever, men är rätt trött =) Gjorde en väldigt enkel LO i förmiddags men jag har inte orkat scanna den än... Tack för att du bryr dig! ***Kramar***

2007-05-09 @ 20:50:03
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0