Fy farao vad äckligt!!!!!

image98image99
image100

Min älskade sambo ropade ut mig idag till vårt gemensamma gårdsområde.......
Möttes av ett spökliknande träd...... Med så mycket "SPINDELNÄT" som jag aldrig har sett.

På bladen på häcken som stod bredvid kryllade de av sådana här äckliga larver.....
När jag tittade närmare så är hela gräsmattan, träden, häcken och träd runt omkring alldeles fulla av larver.

FY, Farao vad äckligt!! Tydligen är det Häggspinnmal. Hra aldrig hört talas om det, men det stod en artikel i dagens tidning att det börjat komma. Hualigen....Det kryper överallt, ändå var jag tvungen att ta fram kameran detta kan ju bli något rolit av eller hur?

Här har vårsolen värmt oss större delen av dagen, hoppas ni ocskå kännt av det.
Tusen Kramar // Aase

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gaahhh!!! Jösses! Jag har aldrig sett något liknande! Ryyyser!

2007-05-31 @ 21:05:28
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Mette

Iiiiiii vad äckligt!
Jag tror jag skulle ha dött!
Jag ryser bara jag ser det på bild!
Tack för dina gulliga kommentarer hos mig.
Grattis du också till publicering på SweScrapbook.
Jättefin layout!
Kram
Mette

2007-06-01 @ 10:59:42
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: ethel

Åhh fy sjutton! Vi hade något liknande i ett träd utanför vårt hus förra året, men inte i närheten så mycket som det här!!!
Ang din fråga så är den stora runda utskuren från ett Scenic Route papper och den lilla är en journaling spot från 7Gypsies.

2007-06-01 @ 18:58:26
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0