Här ramlar inläggen in......

image97

Goding, en riktig grimaskille...... Och han är så go, "svarar" när man pratar med honom.... 4½ mån det är väl tidigt?
Jag är i alla fall helt frälst i den lille Prinsen, en av mina vänners lille son. Och det allra nästa är att jag redan fått vara barnvakt. YES! Vad glad jag blev för frågan..... Så är det att ha stora barn, jätte roligt att låna andras.
Gjorde denna Lo till den nya bloggen Scrapinspiration´s utmaning scrappa i grönt & vitt.....
Jag gillar den och det lär vra det viktigaste, sen tyckte mamman till killen om den så då var det ju ännu bättre eftersom den ahmnar i det albumet......

Kram igen och Sov Gott!  Aase

Kommentarer
Postat av: silwerstar

Vilken sötnos! Det där gröna pappret är så fiint tycker jag! Jättesöt LO!

2007-05-29 @ 18:34:34
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Maria R

Så fin den är! Så kärleksfull och fri! Älskar den varma gröna färgen. Tack! Kram M

2007-10-10 @ 13:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0