Lite utmaningar och tävlingar.....

image84

Min älskade dotter fick vara med på LO till vårtävlingen på Swescrapbook,
här har jag gjort fjärilar av hjärtmallar som jag sen klippt av spetsen på ....... bling dekorationer i mitten av fjärilen
Pappren kommer från Scenic Route, bara älskar dom.


image85


Mitt bidrag till Swescrapbook skisen vecka 18. Det är så roligt att jobba med svart-vita kort.
Vill ge mina flickor ord på vägen i deras framtida liv, samtidigt som jag gör något av alla fina bilder de tog i Göteborg. Är så nöjd med att få scrappa dem alla, och snart är albumet fullt.

Tack för besöket och Välkommen tillbaka till min blogg./Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Jennie Simmat

Båda två är jättefina!!!

2007-05-07 @ 22:58:51
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Sanna

Super duper snygga layouter!!! Du är duktig du!
Kram från SannaF

2007-05-08 @ 18:47:24
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0