Mitt bidrag till scrappiz vår & sommartävling.........

Det var roligt att skicka in detta bidrag, jag känner mig dessutom så nöjd. Ska bli oligt att se hur det går.
Tog kort på dessa stövlar i påskas när vi var hos goda vänner. Ett annat par med en liten tjej snart 3 år var också med, hon kom idessa ljuvliga stövlar, jag bara älskade dem. Rosa, små blommiga och så tjejiga. Tänk att upptäcka världen med dessa ljuvliga saker på fötterna. Har skrivit ett brev till "scrappiz.bloggen" också. Jag är nog mer nyfiken på vad de kommer att säga om mitt smått tokiga bidrag... : ) Men det vore kul med lite poäng till nästa deltävling. Spännande spännande.....


image83

Ha en skön kväll, nu är min bloggrunda slut. Ska se klart  Wallander, om jag inte somnar i soffhörnet.

Kram // Aase

Kommentarer
Postat av: Mette

Det kommer säkert att gå jättebra för det är en superfin layout!
Vilka härliga papper! Var kommer de ifrån?

Kram
Mette

2007-05-07 @ 14:18:58
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Jennie Simmat

Superläcker LO!!! Gillade allt!!!

2007-05-07 @ 22:57:42
URL: http://simmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0