Sol, solskensleende & schlageryra......

HAr helt klart fått en ny förälskelse, var lugna det är i skapandets tecken.....
Jag säger så mycket tokigt om saker jag aldrig ska prova, tycks ha en massa förutfattade meningar om det mseta :-) Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig och bli lite nyfiken.....
Jag testade i alla fall clearstamps, vilken rolig grej. Vad snyggt det dessutom blir...
Det ser nästan ut som ett proffs har varit framme. JAg ska helt klart satsa på dessa finurliga grejer.
Att jag sen hade lite fluid chlak hemma som jag inte blivit vän med innan var ju bra eftersom det funkar till detta.
Ja,ja ska investera i fler alfabet och våga prova lit mer så ska ni allt få se resultatet här på blogg.

Ja sen har jag hittat en ny blogg. Några underbart kreativ tjejer har skapat en Inspirationsblogg. YES!!!
Det är ju så kul med utmaningar, http://scrapinspiration.blogg.se
Lägger den genast som en länk, den första utmaningen är redan ute. Skapa i vitt & grönt. Häng på så inspirerar vi varandra.

Nu ska jag fixa Tacosmys, hälla upp lite gott att dricka och hålla tummarna för Sverige kl 21.

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: ethel

Visst är det kul med clear stamps! Fast jag är ff lite skraj att jag ska "sabba hela sida" när jag drar igång =)

Ser fram emot att se resultatet av din stämpling!
Kram /E

2007-05-14 @ 08:31:26
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0