Swescrapbooks månadstema maj: Mamma...

Att göra något på sig själv är svårt...... Men dessa två kort fick jag av min bästa vän i ett försök att kunna göra något på mig. Sommar 2006 barnen hemma, Vi i Varberg...... Alltså håller man kontakt via telefon......
Dessutom är jag en Hönsmamma och då vill man gärna ha koll, eller hur?? Denna Lo fanns på deras blogg idag när jag kollade, skickade in den till månadsutmaningen för jag gillade temat att hylla våra mammor och varför inte sig själv också? Något vi borde bli bättre på allihopa.

Ha en skön söndagskväll! Aase






image95

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig LO! Självklart ska vi hylla oss själva också.....vi är bra!!
Kram Mia

2007-05-28 @ 07:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0