DT-UPPDRAG 1.....

När jag var på mässan fick jag mitt första DT-paket. Tyckte först att det var lite klurigt, men som vanligt löser man problemen när man egentligen borde sova :=)


image258

image259


Har använt mig av:
 - CS, rött
-mönstrade papper från Piggy Tales´collection: Little miss muffet - tuffet & bowl of curds
-Barndoors. Piggy Tales.... Små luckor
-blommor: Pressn  Petal Boy & Playmate Romance
-Rubons Luxe - whoa nelly
-Black photo anchors och mini brads

Allt material kommer från Atelje Lektyg och hantverk

Bakom luckorna har jag skrivit små änglaord som jag vill skicka med J att ha när det kan bli tufft och man behöver något tankvärt. Har ett till projekt på gång som jag jobbar med det kommer snart på bloggen. Hoppas på en scradag i morogn då jag fixat med tvätt och städning idag. Vi är bortbjudna till goda vänner i kväll. det ska bli så kul att träffa dom det var ett tag sen sist.

Ha en skön lördagseftermiddag. Kram AA

Kommentarer
Postat av: Karin

Snygg layout med härliga papper. Fint foto. Du frågade om storleken på mina kort. De senast inlagad är 10,5x15 cm. Ibland gör jag 13,5x13,5 och ibland 16x16. Kan ju faktiskt skärpa mig och skriva ut storleken när jag lägger ut korten.
Kram

2007-11-17 @ 15:19:00
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Morfen

Åh vad roligt! Vi har fått exakt samma papper. :D Du ska snart få se vad jag har hittat på också. Underbart fin layout!

2007-11-17 @ 18:54:17
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: emilia

hej
aase
har
du
varit

tåan
i dag
aase

2007-11-17 @ 20:04:07
Postat av: ÅsaB

Skitsnygg LO! Det är väldigt häftigt att se hur mycket du utvecklas hela tiden. Det går liksom i raketfart.:-) Svar på din fråga: Presenten innehöll faktiskt en slags godisskål i hjärtform som var delad i två. På respektive skål stod "mitt" och "ditt". Kanske har du sett dem ute i presentbutiker. Kram Å

2007-11-18 @ 20:22:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

Nämen åh så klurigt. Känns lite adventskalender nu så här i jultider. Hur har du gjort ????

2007-11-18 @ 21:48:54
URL: http://mariasvra.blogspot.com
Postat av: SasSa

Åh älskar den! Så fina färger, fint upplägg, detaljer, ja allt!!! Ja får ju inte glömma fotot, urtjusigt! De där barndoors måste jag nog testa. Ta hand om dig vännen! Kanske hörs vi snart...;-)
Kram SasSa

2007-11-21 @ 17:40:46
URL: http://sawila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0