DT uppdrag del 2.....

Nu är jag klar med det påbörjade minalbumet till mitt första DT uppdrag. Har gjort ett med en massa små änglaord
utskrivet på skrivaren ch med dessa roliga barndoors som Pia skickat med i paketet.
Allt material finns att köpa hos Atelje Lektyg & Hantverk .

Så här bev det:

Framsidan
image260

några av sidorna....

image264


image263

Så här ser texten ut....

image265

Det var sååååå svårt att få snyga bilder idag. Varför vet jag inte egentlige för jag gjorde som vanligt.
Men nu är jag klar med mitt uppdrag för denna gången. Är redan nyfiken och sugen på nästa :=)
Man är alltså inte klok ;)

Kan verkligen rekomendera filmen på TV 4 kl21 Van Veteren -katten svalan och döden.
Jätte bra, om man nu gillar polis / deckarfilmer.
Vi syns snart igen, jag har mera nytt att visa er. Kram AA

Kommentarer
Postat av: Morfen

ÅÅÅÅH så fint album du gjort på ett så vackert tema och med många fina detaljer. Ska bli så roligt att få se det i verkligheten någon gång. Kram!

2007-11-18 @ 20:05:41
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Malin H

Så fint!
Toppenidé med de små luckorna! Likt en adventskalender!
Kram kram

2007-11-18 @ 22:47:46
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Karin

Så kul att du gjort ett litet album med "ängla-ord". Jag har precis påbörjat ett litet projekt med ängla-citat (eller vad man ska kalla det).

2007-11-19 @ 20:48:21
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0