Härlig helg.....

Hemma igen efter en underbar helg i Göteborg, verklig kvalitetstid tillsammans. Åkte redan vid 10 tiden igår, gick och strosade i affärer, tok mycket folk. Sen tog vi en fika och drog oss tillbaka till hotellet. Vi hade checkat in när vi kom, vilade fötterna en stund innan vi mötte de andra i receptionen. 14 stycken var, tog oss en drink och sen var det dags att byta om¨. Jag hade hittat en ny klänning och kände mig riktigt fin, TG hade kostym...... Han är så grymt snygg i det. Vi fick ta taxi till Rondo trots att det inte var långt att gå för det ösregnade när det var dags att ta sig dit.

Jätte god mat, gtt och att dricka och en show utan dess like. Hur gör han egentligen? Labero menar jag så bra gjort. Sen blev vi nästa utkastade för de som jobbade där vill gå hem.... Då fick vi promenera tillbaka till hotell och som vanligt ar vi är eller gör så hamnade vi p¨vårt rum. Tror klockan var tre innan vi la oss. Så vi är lite trötta idag, sitter i varsitt hörn av soffan, tänt lite ljus och det brinner i brasan. Tror inte det blir mer gjort idag. Men trevligt var det och vi orkade med ett besök på Ikea innan vi åkte hem.


Här kommer en LO jag gjorde klart i fredags, gjort av dessa korten innan men denna ska vi ha i vårt album, den andra sitter i Rasmus album....

image275

Ha en lugn och skön söndag, själv ska jag slappa, tvätta och se en film.....

Kram kram AA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig layout i underbara färger!
Passar verkligen super till Bus temat! :)

Kram
Mette

2007-11-25 @ 17:02:41
Postat av: Lillsis

han är så läcker din son..=) och tack för ordet damasken.. hahaha hade totalt glömt bort vad det kallas för.. =)
må så gott framför brasan.. härligt att ni hade kul =)
må så gott.. kramen..

2007-11-25 @ 17:53:44
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: SasSa

Hehe jo tack det var bra att snön försvann men samtidigt tråkigt med slask. Var svårt att kör pga slasket. Men det gick bra och kursen gick jättebra med tror jag. De verkade väldigt nöjda iaf. Hann precis färdigt med det vi skulle också.
Va busig den här layouten var. Riktigt härlig!
Hoppas du hade mysigt vid brasan;-) Jag sitter inärheten av min nu.
Må så gott!
Kram SasSa

2007-11-25 @ 20:22:18
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: Cilla

Den här är ju hur cool som helst! Foto och papper är kanon ihop;)
Kram

2007-11-25 @ 21:02:12
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: MissMian

Det verkar som att ni har heft en underbar helg. Jag skulle också behöva ladda batterierna lite ihop med sambon känner jag men det blir aldrig tid till det. Vi ska i alla fall gå och titta på Winneräck den 6/12 så vi kommer ju ut lite i alla fall. Jag är också tokig i tt tända ljus nu på vintern. Detär så mörkt och trist annars. Den lilla snön som kom här har regnat bort i dag så det är sååå mörkt! Vilka fina LO's du har gjort sedan sist jag var här!

2007-11-25 @ 21:15:48
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: silwerstar

Det låter som en riktigt toppenhelg och det behövs verkligen att man får känna sig riktigt fin emellanåt!

2007-11-26 @ 09:34:59
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Karin

Tack för din jätte-goa kommentar i min blogg!! Gissar att du tycker vi är lika, eller??? Kanske blir det någon gång att vi kan besöka samma scrapträff.....så långt är det ju inte mellan oss. Jag och min man brukar ha vår helg i Köpenhamn. Trevligt!! Härlig LO du gjort.

2007-11-26 @ 19:30:12
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Karin

Naturligtvis får du länka till min blogg och så länkar jag till din.....Vi har snart druckit upp två flaskor glögg!

2007-11-26 @ 22:37:17
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0