Jag är så tacksam....

Titta vad min dotter, Johanna gjort till mig som jag fick idag..... Hon gör helt underbara smycken. Stenen som finns i hjärtat är en onyx och så skriver Johanna om onyxen i n kommentar här nedan:

"-ONYX ? SVART
Onyxens energier handlar och balans och klarsynthet. Den gör oss påminda om alla dualistiska föreställningar i våra liv. Den tar bort negativa tankar. Den skyddar även mot yttre negativa vibrationer. Den ger dig möjlighet att skåda saker och ting från fler är en synvinkel och ger oss insikten om kompletterande krafter istället för de konkurerande. Stabiliserande, ger oss balans i svåra relationer och hjälper oss att släppa taget om det gamla till förmån för det nya. Ökar den intuitiva förmågan att ta emot andlig hjälp och vägledning. "
 image272

Visst är det vackert, gissa om jag ska använda detta smycket mycket..............

Dessutom har jag gjort klart en LO på Johanna och hennes kompis när de var med
på Scrapträff tidigare i höst.

image273

Tycker rubriken passar så bra på dessa underbara tjejer och allt deras pyssel, Johanna scrappar
lite men gör mest smycken. T scrappar för fullt och har precis hittat denna hobby.

Ha det gott, här brinner brasan och alla ljusen är tända. Det ska tittas på TV4+ idag.....
Leilas Jul, så underbart mysigt det ska bli. Så ska jag nog testa mitt nya fina alfabet...ZOE.

Kram Aase


Kommentarer
Postat av: ÅsaB

Åh, massor av snyggt att kika på som vanligt.:-) Vilket härligt smycke till att börja med. Och jag gillar verkligen "music lovers"-layouten. Och hustomten är ju bara för söt. Som sagt, mycket att njuta av. Kram ÅsaB

2007-11-21 @ 20:04:12
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Cilla

Vilken kreativ dotter du har! Kanonfint halsband. Din LO är toppen.
Kram

2007-11-21 @ 22:17:23
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Jennie Simmat

Jättefint halsband!!! Grattis till publiceringen på Veckans Skiss!!
Kram

2007-11-21 @ 22:58:17
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Morfen

Åh så otroligt underbart fint halsband du fått!!
Vad befriande från en scrappare aatt du säger så om att man faktiskt kan köpa färdiga kort. Höll i en packe underbart fina Bris-kort idag.. Kanske får det bli dem i slutändan iaf och så stödjer man en bra sak samtidigt.
Vilken härlig LO!! Gillar blom-ramen massor!
Kram!

2007-11-21 @ 23:08:55
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: KatarinaS

Vilket jättefint halsband! Kul när det betyder något och att det är gjort av någon speciell!
Layouten "kreativitet" gillar jag massor. Både färgerna och upplägget. Du har lyckats framhäva fotot så bra!
Kram och tack för krya på dig -hälsningarna! :-)
Katarina

2007-11-22 @ 05:54:30
URL: http://www.scrapsystrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0