Jag har blivit tagen....

Jag har blivit tagen av Maria, tac k men har kluarat några dagar på detta.....
Man ska skriva ngt på sitt mellan namn, Jag heter Gunvor, tyckte det var svåra bokstäver att hitta på något.

Men så här blev det:

G -  gillar att scrappa och fotografera jätte mycket
U -  Utvecklas hela tiden i en massa saker
N - Noggrann, intill gränsen till petig, men ine på allt..... :)
V - Varmhjärtad och rädd om mina nära och kära
O - Oroar mig alldeles för mycket
R - Tar ofta på reservkrafterna så det tar slut fort....

Jaha det var det! Nu ksa jag bara skicka det vidare till några en så där 8 stycken och det är svårare.......
Tror att en del redan blivit tagna när det gäller detta men jag hoppas de som inte blivit det skickar det
vidare  i alla fall.

Kajsa -  för att du är bästa systern i hela världen
Morfen - för all inspiration du ger, ditt engagemang och roliga utmaningar i Scrapinspiration
Cilla - för alla dina enkla mysiga Lo och för inspirationen du ger
Jennie - för alla mysiga LO du delger, för fina boktips och glädje du gett via cybervärlden. Hoppas vi ses ngn gång
Sandra - för att du var en av de första bloggvänner jag fick och du finns kvar där ute med inspiration
Mette - för att du också var en av de första och för att vi har stora barn ;)
ÅsaF - för att du vågade gå fram till mig på mässan och säga Hej! och för din inspiration..... ;)
Lotta - för att vi har så himla kul på träffar och för all din uppmuntran!

Alla ni andra som också ger inspiration och ger mig kraft och uppmuntran ni är underbara!

Tack för alla kommentarer, jag blir så glad och stolt när jag läser dem.

TACK! Kram AA

Kommentarer
Postat av: Lillsis

och du tycker att Gunvor är svårt.. hm.. försök då med mitt andranamn.. 2 C.. hm.. okej.. jag tar det.. men har svårt att sända det vidare då du och jag har samma personer vi drabbar hela tiden. hehe..
kanske blir det en LO .. vad vet jag. .
kramen den största

2007-11-07 @ 19:46:06
URL: http://kajsascrapp.blogg.se
Postat av: Mette

Tack snälla du!
Jag ska försöka ta mig tid att fundera på den här lite...

Vilken massar härliga layouter du har hunnit göra sedan jag sist var här och kikade!

Kram
Mette

2007-11-07 @ 22:04:00
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej hopp,

Får nog skaffa mig enblogg så jag kan vara med i alla kul event som händer och som delas mellan "bloggare"! Men du vet teknikens under behöver nog lite hjälp!!! Har satt in pengar till dig och Kajsa + lite till som du kan shoppa kul saker till mig för om du har lust. Gärna liknande dina "cykelpapper" och sådana där "skumbokstäver" jaja jag vet att det heter något annat men jag kan ju inte vokabuläret ännu!
Ha det så jätte kul på mässan, vi hörs efter helgen, kramar i massor Lotta H S

2007-11-08 @ 08:54:55
Postat av: Junitjej

Jag brukar göra sådana namndikter med mina elever.

2007-11-08 @ 17:31:30
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: kikkan/Lotta

Vilken kul utmaning, ska tänka lite på denna. Har ett lite långt andranamn med svåra bokstäver......men jag ska nog komma på nåt. Sen får jag se om jag kan hitta några att skicka vidare den till.......många jag har i min bloggrunda har redan fått denna. Men jag tycker det ska bli kul att se vad jag kan hitta på.....

Annars så är det lite segt här.....har kommit in i en trött period. Känns som om jag skulle kunna sova hela dagarna, men det är ju bara att glömma med två vilda tjejer......Tuva fyller 1 år idag.....idag för ett årsen var Tuva 1 timme gammal....jisses vad tiden går.

Hoppas du har det bra, kram på dig!

2007-11-08 @ 21:51:13
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej.Så mycke fint du har skapat. Såg "tonårs"LO:n på ditt"bonusbarn". va stor hon blivit. Känns lite konstigt att upptäcka att barn växer och som jag aldrig träffat !!! Ser att du gjort om här inne . Härligt med grönt.
Kul att du klurtat lite !
Maria.

2007-11-08 @ 22:18:34
URL: http://mariasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0