Mina gosiga tjejer.....

Gjorde denna till en skisutmaning på Scrapinspiration. De har jätte roliga utmaningar och fina mysiga skisser.
Ta en kik får ni se, kul att det finns fler inspirationssidor tycker jag.

image238

Det har gått 20 år sedan fotot togs..... Min fotointresserade pappa tog många bilder på sina små flickor hans första barnbarn...... och dessa scrappar jag nu somett minne från Morfar. Han finns ju inte hos oss längre men lever via alla fina foton vi har kvar.
Tyvärr inga riktigt bra på honom själv, förmodligen för att han var alltid framför kameran precis som vi scrappare...
Så tänk på det, släpp kameran i händerna på andra ibland. det finns de som vill bevara efter det att vi inte finns.
Blev så nöjd med hur foton hamnade, detta tack vare en skiss av ÅsaF på Scrapinspiration. J, den stora älskade att hålla S, den lilla. Men var väl inte alltis så försiktig som en nybliven mamma kunde önska. Men de är de allar bästa vänner idag så det satt nog inte i så länge *ler*. Dessutom matchar pappren de fina likadan tröjor som de hade.
Stackars barn, alltid skulle de matcha varandra :) Tokig mamma, men de skrattar gott åt det idag ocg bjuder på likadan klänningar ibland.

Ha en skön kväll!! //Tusen kramar AA



Kommentarer
Postat av: Lillsis

guuuud så söta de är.. har glömt de där bilderna.. tack för påminnelsen..=)
kramen

2007-11-06 @ 18:50:25
URL: http://kajsascrapp.blogg.se
Postat av: Johanna Thulin

hahahhahaha, vad vi e söta

2007-11-08 @ 13:29:27
URL: http://www.candoredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0