Vilken underbar helg jag haft!

Det gör ingenting att det är måndag...... det ska bli roligt att gå till jobbet om ett par timmar, att jobba till 17 känns helt OK. Till och med kylan kan jag nog fixa idag.
Helgen har bjudit på strålande solsken och härliga scrapdagar..... Givetvis har jag fått lite gjort, har så mycket i mitt lilla huvud just nu som ska göras, jisses...... När sambon och jag såg på en märklig Film i går så var jag tvungen att ha ett block brevid mig för att skriva ner allt jag kom på för jag har ju en förmåga att glömma mina fantastiska planer :) Känns det igen ?

Scrappade två guldklimpar igår, vilken tur att mina vänner har små gryn som jag kan scrappa emellanåt.
Att jag sen "lurat" in mammaorna på scrapbanan är ju ännu trevligare för då kan vi träffas för att scrappa och mysa.

image247

Bara älskar detta fotot som jag tog i början av augusti, kolla hans underbara ögon, de är så fina
lätt till skratt har han också och dessa härliga ljud när han ska prata.... Goa, goa lillkillen hoppas
Mamma din kan komma till mig så vi kan scrappa snart....

image248

Lite ljuvliga mässpapper som jag hittade i lördags, passade så bra med allt det röda till fotona.
LillBus, världens goaste. Tur jag träffade dej förra fredaga, det blir alldeles för länge mellan varven just nu. men snart ska jag leka och busa med dej en hel helg. Det ska bli såååååå mysigt. Hoppas din förkylning ger med sig fort också. Vi ses nog till helgen eftersom mamma din har lite papper som väntar här hos mig. :)

Ja det var allt för denna gången.... Ska sätta på lite kaffe, ta en sväng till scraphörnan och klura på dopkortet jag ska fixa till. Sen ahr jag ett annat projekt som mognar fram i huvudet.......

Jo jag skrev ju att jag hade en känslig LO på G, det var ne på min älskade pappa, men klarade inte riktigt av att få till den som jag ville, så den ligger på "göra-klart-bordet" Jag blev inte nöjd, men kan inte se vad det är så jag får väl fundera på det lite till.

Kram kram till alla underbara människor i cyber världen! Tack för alla ljuvliga kommentarer! //AA

Kommentarer
Postat av: Jennie Simmat

Finfina båda två!!

2007-11-12 @ 21:25:51
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: SasSa

Men vilka fina layouter du gör Aase! Gillar dessa jättemycket och de nedan också. De Scenic route pappren är mina favvos just nu. Love them.
Tack söta du för alla gulliga saker du skriver. Värmer mitt lilla hjärta såå mycket.
Kram tillbaka till en lika gooo scrapvän!
Kram SasSa

2007-11-12 @ 22:22:51
URL: http://sawila.blogspot.com
Postat av: kikkan/Lotta

Vilka härliga LOer, den översta är super...gillar upplägget i massor. Söta små killar åxå....skoj att scrappa om dom va:)
Tack för gulliga kommentarer i min blogg åxå......ja jag hoppas jag är på banan igen nu.

Har ännu inte fått tummen ur att tänka på den utmaningen jag fick av dig....om sitt andranamn. Ska göra det, tycker sånt är kul....fast denna var lite klurig. Men nog ska jag få till nåt:).....
Ha det bäst, kram

2007-11-12 @ 22:29:37
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Maria R

Hej! Grattis till tävlingen...kraaaam!!! Å, så fin min goding är, tack snälla du! Ledsen jag inte hörde av mig ang lördagen, men det körde ihop sig helt! Men jag är på G nu så jag kommer gärna över en annan gång.
Kram M

2007-11-13 @ 14:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0