Det är verkligen höst nu.....

Oktober, mitten av månaden och hösten har kommit för att stanna! Idag, har det varit höst väder, kallt, lite regn och sol blandat med lite värme. Jag njuter dessa stunder som solen lyser på alla fina höstträd. Det är verkligen vackert.....
Jag vaknade denna höstdag, genast kände jag hur dagen skulle bli..... Det var länge sedan jag vaknade och hade såååå ont i min kropp, min värk har varit uthärdlig länge. Jag vet att det kan komma men blir lika frustrerad varje gång. Stelheten och värken satt kvar hela dagen.... tack och lov var det en bra dag på jobbet, trots många barn på fritids gick det så bra. Våra barn är så goa och leker mycket och många!!! Solstrålarna gjorde eftermiddag ljusare, lånade sklans kamera och tog några kort utanför vårt klassrum, dessa underbara lönnar har vi utanför. jag har tagit några närbilder på lönnlöven.

image241

image242

image243

Jag har scrappat ikväll, det gör också värken lättare att klara av. Kan inte visa vad jag gjort här, det är iväg skickat.
Min bonusdotter har pysslat om mig med tända ljus och en varm go brasa....... Min underbara braskamin gör det varmt och gott i huset dessa små kalla höst kvällar. N njuter nog lika mycket som jag, hon har legat under en go filt och tittat på "Sagan om ringen" - det är hennes favoritfilm, har dett den många gånger. Tyvärr uppskattar inte jag den på samma sätt, har lite svårt för de filmerna. men jag bloggar och på så sätt är vi ändå tillsammans......

Hoppas ni har ahft en skön dag och kväll. Nu är det dags för mig att krypa ner i min goa säng, ligga läsa och försök sova gott. De senaste nätterna har det varit dåligt med god sömn....... Vet inte om ni känner igen det men jag scrappar i sömnen, gör en Lo i huvudet, lite små jobigt när man behöver sin sömn......

Vi hörs en annan dag. Kram till er alla och TAck för alla era kommentarer de värmer så gott. // AA

Kommentarer
Postat av: Marie

Ta vara på dig så du orkar med lördagen! Ser fram emot det!!! Ska bli så kul att få sitta en hel dag igen. Hoppas på lite mer info om tider och annat...

2007-10-17 @ 23:40:45
Postat av: ÅsaB

Visst är lönnlöven speciellt vackra såhär års. Njuter! Scrappa på natten, japp det händer även mig.:-) Ha det så gott och hoppas det värker lite mindre idag. Kram Å

2007-10-18 @ 08:29:03
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0