du & jag = vi.......

image240

Min älskling och jag......... Gillar de vardagsfotona från i sommar, det är barnen som tagit dem.
TG i sin slitna arbets T-shirt och jag i myströja, men så var det ju denna sommaren med stugbygge och allt.
Har använt detta foto av mig till BOM-sidor, men denna Lo får hamna i 2007 års album, det är redan tjockt.
Hur ska detta sluta? Tur jag delat upp Lo på olika album redan nu.

Jag fick städat så där lagom mycket, så jag kände mig nöjd för stunden, tvättat två maskiner tvätt, plockat ur diskmaskinen så jag är rätt nöjd med eftermiddagen. Visst hamnade jag även i scraphörnan.... men det resultatet visas ej här ännu. Dessutom var APT ikväll helt OK. Så det slutade ganska bra denna dag.

Snart dags att krypa ner i sängen med den lilla boken....... så skönt det är. I morgon jobbar jag hela dagen,
Torsdag får jag ta en tur till Borås för att handla lite till scrapträffen på lördag. Dessutom har ju Handstämplat 25%
det får man ju inte missa, ett besök där ska jag allt hinna med också.

Ni får alla ha det gott, Tack för alla underbara kommentarer! God Natt, Sov Gott! Ses i morgon.......// AA

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jättefin LO! Färgvalet är toppen:) Förstår vad du menar med tjocka album...
/Cilla

2007-10-17 @ 00:01:39
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej ! tänkte svara på din fråga om beställning av kort. Det är jätteroligt att du vill ha några stycken. Men jag ska vara ärlig och säga som det är, jag har sååå mycke för tillfället att jag vågar inte lova något, jag skapar för lustans skull när tid gives. Barnen är små och den minsta ammas ännu och tröttheten är stor! Jag skulle önska ibland att dygnet hade fler timmar, då skulle jag hinna läsa alla bloggar ordentligt och göra inte fullt så "torra" och konstiga inlägg men jag ärglad att jag alls hinner. Så jag passar på att lägga till att kortet på töse som 18-åring var fint redigerat. Näe....rusa måste nu...

2007-10-17 @ 10:29:10
URL: http://mariasvra.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Trött i mössan idag, undrar om jag håller på att bli förkyld!! I alla fall så har jag tagit mig tid att scrappa vilket känns bra men jag är i alla fall inte riktigt på hugget så nu surfar jag runt istället.

Ahh har titta på din LO - den är jätteläcker.

2007-10-17 @ 15:46:01
URL: http://digiscrapp.blogspot.com/
Postat av: ÅsaB

Superfin LO! Och jättefina foton på er båda. Kram ÅsaB

2007-10-17 @ 21:18:13
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0