Hemlisprojektet......

Försöker hänga med på "Hemlisprojektet" på Swescrapbookblogg. Denna veckasn uppladdning är gjord så nu lägger jag upp mina två sista bidrag........

Mina starka sidor: att det var så svårt att hitta ngt bra om sig själv, fick ta lite hjälp av mina nära och kära........

image238

Mina svaga sidor: detta var betydligt lättare att se svagheterna..... Vad kan det bero på måntro???

image239

En matchande dubbel LO blev det till slut, ser snyggt i i BOM-albumet. :=)

Nu ska vi se vad jag ska hitta på i eftermiddag, vilket är det prioritet på........
Ja, jag vet att jag borde städa toa, dammsuga och tvätta, vika tvätt mm. men varför ska min enda lediga em gå till alla dessa praktiska göromål? Tyvärr blir det så när många helger är i stugan att allt annat blir efter här hemma.
Jag ska i vilket fall som helst läsa lite i Helen Turstens bok.....Nattrond. Sen får väl jag göra lite nyttigt innan jag ställer mig i scraphörnan..... Ska ju tillbaka på APT i kväll, inte det allra roligaste en ledig em. Men vem har sagt att allt ska vara roligt? Fast lite mer i livet borde allt vara roligt!
Nog om detta, ska sätta fart....... kram tills senare! AA

Kommentarer
Postat av: Lillsis

låter som om lillasyster måste komma in och rätta dina negativa inställningar till det du sa om roligt.. för det första.. man har inte roligare än man gör sig ..det säger mamma ialla fall.. hahaha
sen för det andra.. så har du massor av roligheter som väntar eller hur.. så detta APT ska du se som en målstolpe som måste avklaras innan det blir helg =) sen för det tredje.. som Alfons Åbergs farmor säger.. det är tur att det inte alltid är roligt.. då märker man inte skillnad på roligt och tråkigt. och efter allt tråkigt kommer det alltid nått roligt.. japp.. den boken har jag läst idag.. =) och för det fjärde..
jag älskar dej.. och jag måste få säga hur stolt jag är över dej.. =)
kramisar i massor..

2007-10-16 @ 17:29:46
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: ÅsaB

Shit vad duktig du är! Dessa är så himla fina och finstämda på något vis. Gillar att fotona är lite svartvita också, det gör på något underligt vis att de sticker ut lite extra...Ha det så gott! Kram ÅsaB

2007-10-16 @ 21:23:32
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: kikkan/Lotta

Dom är så fina dina LOer. Så kul (fast svårt kanske) att scrappa om sig själv. Verkligen älskar bägge två, härligt murriga färger och snygga foton. Skulle så gärna vilja göra nåt sånt om mig själv med, men eftersom det ALLTID är jag som håller i kameran så är det inte lätt att hamna framför samtidigt :)Så med andra ord, det finns nästan inga kort på mig själv.

Idag fick jag nästan 200 kort som jag hade beställt. Det ska scrappas på lördag :)

Hoppas du haft en härlig eftermiddag, för du var ledig då va?

Kramar i massor.

2007-10-16 @ 21:50:12
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Frida Berglind

Håller med, en stark sida hos Dig är att du är hjälpsam. Jag tvekade aldrig att be Dig om hjälp när vi arbetade ihop! Kände mig alltid välkommen att fråga. Ta vara på den sidan och var stolt över den! Kram fårn Frida
... som nu ska sätta sig och plugga :)

2007-10-17 @ 16:23:53
Postat av: SasSa

Wow underbart vackra! Vilka fina foton och papper. Gillar mycket*
Kram SasSa

2007-10-19 @ 21:22:41
URL: http://sawila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0