Höst-sol.....

Utanför fönstret, det  stora och mycket *smutsiga* ser det ut som om det är en sol på himlen.....
och ganska mycket blått.
Jag är så trött, att ta på mig och äta frukost har tagit en timme.
Jag vet att jag kan hamna i sådana här
perioder men jag vill ju så gärna vara pigg.....
Jag vill så mycket och inget blir gjort (*Pust *stön *stånk*)

I eftermiddag ska jag på ett möte som också tar energi, inte alls roligt. Men ett måste.
Vilken tur att jag har något roligt famför mig, till helgen Varberg igen,
tar med lite scrapsaker för att fördriva tiden med.
Dessutom kommer våra goa vänner L & M med lillbus.
DET ska bli så kul, har inte sett dom på evigheters evigheter.

Snart ska vi ha den "stora" scrapträffen 10 anmälda och lika många frågetecken än så länge.
Hoppas att fler hänger på. Det finns plats!!!!!

Nu ska jag om en stund efter en kopp kaffe ta mig till klinkersaffären.......
kanske hitta något till hallgolvet i stugan,
till helgen ska det börjas med toa så vi kan vara där fast sommarvattnet stängs av.

Nu ska jag göra som så många säger: "Gilla läget"....... hur lätt är det????

Vi hörs snart igen //Kram AA



image220

                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var faktiskt både band och pappersremsor, fick blanda lite för att få så mycket som jag ville ha i rätt färger! Det låter härligt med Varberg, det är så fint där nere. Du får försöka ta det lite lugnt nu och hoppas det snart känns bättre!
Kram, Sandra

2007-10-03 @ 12:11:11
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Lillasysteryster

allra käraste syster yster.. du är så underbar och ja.. ibland får man gilla läget.. vet att du ha svackor som jag och rätt vad det är så är vi uppe igen.. tänd ljus, njut av en brasa, titta inte på smutsiga fönster och njut av L och lillprins bus..
Jag älskar dej det vet du..
till stjärnorna och tillbaka.. som nån brukar säga ;)
kram

2007-10-03 @ 13:56:29
URL: http://kajsascrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0