Resultat från scrapträffen

Det är så uppfriskande med scarpträff, att få vara med människor som tycker om samma sak som en själv.
Vad jag upplevt dessa två träffar jag varit på i höst det är denna givmildhet att dela med sig. Att låna ut saker, att visa vad man har och vilken funktion det är mm. Jag har lärt mig massor och att bara få sitta i timmar utan stress och få så mycket förslag, tips om en LO.  Det är sinnesfrid, det är avkoppling, det ger frid i själen och det gör mig glad och harmonisk. Vilka underbara människor man lär känna dessutom. TACK! än en gång alla ni som förgyllde min lördag och kom till träffen. Jag hoppas ni känner som jag idag.

Här är tre av de jag gjorde igår, allt kan man inte visa med en gång.

image246

Svår scrappat papper, men med de fina bokstäverna jag lånade av syster yster:  QK - Zoe,
så blev det ganska OK. Varför är det så svårt med killpapper? Någon som kan tipsa?

image247

Min son som sexåring tiden mellan foton på dessa två LO är 10 år, han är lika fantastisk nu
som då. Ett riktigt charmtroll,  med ett stort hjärta och mycket värme......

image248

Min stora fantastiska dotter, som själv var med på träffen igår och gjorde mycket fint. jag är så stolt över henne och allt hon åstadkommer. Hon är så kreativ och jätte duktig. Vilka smycken hon gör, kolla gärna in på hennes hemsida. www.candoredesign.se   Stolt mamma :=)
Alla dessa vackra foton från deras fotosession i våras sitter nu i ett eget album. Kommer
att sätta alla färgbilder från samma tillfälle i deras "egna" album som jag gör till dem.

Har äntligen fått lite struktur på albumen och får köpa några fler så småningom.
Nu ska jag kolla om det finns lite nhetr och annat tips jag fick i går på några nätshoppar.
Ha en skön söndag, jag väntar hem min TG som varit på Herrmiddag, då ska vi kolla Die Hard- boxen
som kom iveckan och bara smala krafter för nästa jobbarvecka.

Kram, kram AA

Kommentarer
Postat av: Kim

Fina :)

2007-10-21 @ 12:24:44
URL: http://laudon.blogg.se
Postat av: Kim

Fina :)

2007-10-21 @ 12:24:50
URL: http://laudon.blogg.se
Postat av: Fia

Jättefina alla tre! Härligt med scrapträff!

2007-10-21 @ 18:15:48
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Jennie Simmat

Visst är det kul med träff!!! Cilla och jag ska ordna en den 25 nov, längtar dit!!! Men innan dess är vi fyra som ska träffas på torsdag!!
Verkligen snygga LO`s du fick gjort!! Snyggt med enkla stilrena LO!!
Ha en bra vecka!!
Kram
Jennie

2007-10-21 @ 18:30:37
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: ÅsaB

FANTASTISKA layouter! Superfina allihop. Den översta är min absoluta favorit. Så cool på något vis i pappersval och typsnitt. Matchar fotot perfekt! Vad kul att höra att träffen blev så lyckad. Jag får sikta in mig på den efter jul..:-) Kram Å

2007-10-21 @ 19:41:54
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: kikkan/Lotta

Tack för en underbar dag igår. Var fantastiskt kul. Och din soppa du hade gjort var underbart god, du får gärna maila mig receptet nån gång om du hinner och känner för det. Min mailadress är [email protected] Men bara om du känner för det, för god var den:)

Dina LOer du fick gjort blev jättesnygga, precis som alla andra LOer du har gjort. Du är enormt dukitg scrappare :)
Ha det så bra
Många kramar Lotta

2007-10-21 @ 20:46:22
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hej,

Tack för att jag fick vara med alla er proffs i lördags! Riktigt kul dag, och tänk inte bara en dag att lära sig en massa och komma igång med egna albumet på filip, utan även en HEL dag för bara mig!!!!
Kramar Lotta H S

2007-10-22 @ 10:30:48
Postat av: Katarina s

Åh, vilka fina LO`s du gjort!! Den nedersta är min favorit, så snyggt med svartvitt! Du är väldigt duktig på att variera dina layouter tycker jag och det är alltid inspirerande att kika in här.:-)
Kram!
Katarina

2007-10-22 @ 12:17:58
URL: http://www.scrapsystrar.blogspot.ccom
Postat av: Mette

Så mycket fint!
Den översta - på din son - är ju bara hur fin som helst. Vilket fint papper!

Kram
Mette

2007-10-22 @ 13:26:14
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Johanna Thulin

Hej mamsen!
Nu har jag vart duktig och bloggat om träffen, jag gjorde färdigt albumet idag, ska bara sy ihop det sista. Tack igen för en superkul dag! Jag ringer snart. Kram å puss

2007-10-22 @ 21:57:59
URL: http://smycken.candoredesign.se
Postat av: Marie

TACK själv! Jag avslutade dagen med att däcka med över 39 graders feber... Var hos läkare igår och det konstaterades snabbt att jag har halsfluss! Fått penicillin och börjar väl så smått bli bättre med hu vad jag mått dåligt! Inte konstigt jag inte fick ngt gjort i lördags.... LOL
När gör vi om det?

2007-10-23 @ 10:09:30
Postat av: Maria R

Hej! Tack snälla i lördags, jätte roligt, trevligt, lärorikt och inspirerande!
Gillar dina nya LOer, det är otroligt snyggt med det svart/vita...otroligt snyggt!
Kram Maria R

2007-10-23 @ 12:35:35
Postat av: Aase/ängel60

TACK alla mina underbara scrapvänner vad ni är snälla! Snart ska jag tänka till om en ny scrapträff och boka datum för våren. med all denna glädje får vi träffas snart igen.
kram kram från Blogginnehavaren

2007-10-23 @ 12:54:04
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0