Söndagkväll....hemma igen!

Igår var en underbar dag i Varberg, strålande sol, klarblå himmel. Jag tog en snabb sväng på torget, fick tag i en ny jobbväska.
Sen var det dags att göra lite scrapping, kom ganska snart på att jag glömt både gröna och blå cardstock hemma...
Ja inte hindrar det mig, men ganska många orange tonarter blev det....Hmmmmmmm.
I morgon ska jag fota dom så ni får allt tåla er tills dess, har fått gjort sex färdiga och en påbörjad. Jag har dessutom hittat lite nya favoriter som rubbons.... Bokstäver blir ju så snyggt. Tack Anna för tipset, och målarremsan hänger allt med. Ja nu ska jag inte avslöja mer.
Fick ju besök igår av LillBus med föräldrar, jätte kul! L och jag tog en promenad och hittade en lekplats där LillBus åkte rutschkana. Ja, jag hade kameran med mig och det blev en hel del fina kort. Sen var det mys för hla slanten och de åkte hem idag på fm.
Älsklingen min har fått gjort jätte mycket på stugbygget, allt flöt på precis som han hade planerat. Även om vi var hemma ganska sent (tycker jag) i kväll så har helgen varit toppen. Nu gäller jobb i morgon och en lugn skön vecka ligger framför oss. Till helgen Varberg igen men då följer de två "små" med och snälla mamman har lovat Ullared på fredag. :=)

Ha en skön söndagskväll, TACK till alla som uppmuntrar och skriver fina saker.
Nu ska trötta mamman gå och lägga sig. //Kram Kram AA



image224

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0