Äntligen kväll.....

......så man med lite bättre samvete kan sätta sig vid datorn, har scrappat lite nu ikväll. Men det visas inte här ännu.
Men skickade in ett bidrag till skissutmaningen v 35 på swescrapbook - bloggen. de har lagt upp bidragen så nu visar jag mitt bidrag här:

image178

En av alla husbilder från sommarens byggprojekt, blev så fascinerad av skuggan från armen och hammaren
på min sambo. Har flera stycken bra bilder, det är jätte kul att se att solen faktiskt lyste någon dag......

Ha en skön kväll, själv ska jag vila mig efter ett besök hos sjukgymnasten idag..... Det känns att kroppen inte är ok.
Hade visst några kotor som var låsta och muskler i rygg och ben som behöver stärkas upp så det ska nog bli bra om ett tag.

Kram till er alla och tack för alla fina kommentarer. Aase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0