Lite har vi allt fått gjort.....

En underbar dag tillsammans med systraMi. Vi har hunnit med Fm-fika hos Mamsen och tittat i fotoalbum.
Vi har ätit lunch och och druckit Em kaffe. Vi har ocså fått lite Lo gjorda men först bytte vi grejer med varandra.
Hon hade med sitt nyaste QK alfabet och jag blev såld. Ett mail ska gensat i väge till "DotraMi over there" för det måste ju bli klart billigare......

Jag fick gjort tre, och två kan jag visa här nu........ En fjärde är påbörjad så den kommer senare.
Hade tänkt fortsätta i kväll och givetvis i morgon.






image199

Älsklingarna mina i en Lo full av skratt, tänk på att för varje minut
du är arg, har du förlorat sextio sekunder gläde!!

image200

Varför scrappar du? Jag scrappar därför att........ Tänkte till ordentligt och skrev ner det viktigaste
och gjorde en LO till mitt kursalbum. Jag har börjat ha kurser i Scrapbooking grund hos
Anna på Handstämplat Etc i Borås.  Det är såååååå kul att få ge andra en inblick i vår fantastiska hobby.
Har haft ett par kurser och det har fungerat jätte bra, känner en enorm glädje inför dett uppdrag.
På lördag ska vi ha Scrapträff i butiken, det ska också bli så himla kul. Längtar massor och har
planerat in framkallning av foton mm. Har fått en viss rutin på att packa scrapsaker efter alla turer till
stugan då jag ägnat mig åt mitt scrapperi.

Nu ska jag mumsa i mig en hemmagjord räkmacka och bara gotta mig.

Tusen kramar Aase

Kommentarer
Postat av: Skumpis

Vilken underbar layout "Smile" är!!! Vilka fotografier!!! Helt fantastiska!

2007-09-29 @ 22:10:29
URL: http://skumpis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0