Utmanad av Systra MI......

Jaha, detta hittar man när kommer hem efter en helg i Varberg..... Hur ska jag klara av detta? Tycker det varit roligt att läsa andras listor och nu ska man fixa till :) en egen..... Klurar lite medans jag packar upp all packning..
Ja,ja jag har ju haft hela scraphörnan med mig ( nästan) mycket att fixa till.........
Tror jag kan vara redo nu.


Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.


1. Har tre kuddar i min säng och kan inte somna utan att läsa en bok.....

2. Blev färdig förskollärare tio år före min syster och lade också pengar i en automat. fast jag bodde i Jönköping under studietiden.... Ringde troget hem till lilla mamsen och blev en gång utsatt för en blottare... Ingen ljuvlig upplevelse precis.

3. Jag bloggar varje dag,  ett "gift " för mig!! Detta trots att jag sa att jag aldrig (1987) skulle sätta mig vid och använda en dator!!

4. Jag älskar kantareller i all mat... mmmm kantarellsoppa.

5. Jag äter inte rött kött, bara fisk, ägg och kyckling.

6. När jag var liten var mina föräldrar tvugna att ha mitt godkännande av campingplatsens toaletter annars kunnde vi inte stanna kvar där för jag toalettvägrade. Tyvärr finns det tillfällen även som vuxen då jag vägrar gå på toaletter.

7. Jag skulle aldrig börja scrappa. Sånt pill är inget för mig........ Tack älskade SystraMi för att du övertalade mig.

8. Jag börjar nytt matliv varje måndag....Älskar mat. hoppas jag kommit ett steg längre nu sen Viktväktarna, det känns bättre denna söndagen. Inte som om jag behöver börja på "nytt" i morgon.

Jag utmanar Mette, Jennie, Sassa & Junitjej....... Lycka till tjejer det var allt lite svårt men kul.

Kram Aase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0