Det är sååååå roligt att uppdatera....

Har scrappat idag innan jobbet, och lite efter jobbet :) Trots att kroppen värker har jag tagit mig samman och varit lite kreativ. Har testat mina nya fina fjärliar..... så läckra :) Har gjort en till skissutmaning och två att visa här och nu. Har fått smak på att dekorera med lite nya saker, knappar, och pins, rubons som jag köpte på mässan bla.

Först idag är en på alla fyra barnen, fotot tror vi är taget 1996, lite bestyr att fota alla :) Har en hög med flera kort på dem i olika poser.....ensamma och tillsammans med någon i syskongruppen. Givetvis väntar de på att scrappas.
Det var en jobbarkompis till mig som kom hem en eftermiddag och fotade lite :)

image512

Underbara älskade barn, älskar er varje dag - varje stund. Tack för att ni ställer upp för eran lilla
mamma - Aase

image513

En av de sista till Johannas album, rubons på fotot. Visst är det läckert. Önskar att jag hade köpt mera av den varan på mässan. Kanske finns det chans att köpa det en annan gång :)
Idag har Ninja valt ut några foton av de som barnen tagit i Göteborg som jag ska scrappa till hennes minnesalbum. Kändes lite fint och mysigt att hon fick välja sina favoriter på "bonussyskonen". Har gjort ett av foton men det kan jag inte visa än......

Till veckans skiss 14 gjorde jag denna LO på Rasmus......

image514

Så trött efter en miniracingtävling..... Somnade gott i soffa hemma hos oss. Cardstocken är ljusgrön men det syns dåligt här :)

Nu ska jag blogga runt lite, packat för att ha en liten scrapträff hos Kajsa i butiken i morgon. Provpackar mina nya fina scrapväskor så att de funkar när man ska på träff.....

Kramis Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så fina dom där fjärilarna måste prova på det åxå. Härliga LOs, gillar den i mitten. Så snygga färger på den.
Ha det så bra, kram Lotta

2008-04-09 @ 22:21:26
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Kajsa

jätte läckra.. jag måste också ta tag i min hög med dessa foton på de stora från GBG.. =) hoppas att få se de nyaste ikväll live. man ser bättre då.. hihi
kram kram

2008-04-10 @ 07:22:02
URL: http://handstamplat.blogspot.com
Postat av: ethel

Du är så fantastiskt kreativ! Så mycket inspiration. Och fjärilarna är superfina!

Du har fått en "Blogging with a Purpose" award av mig! =) Vet att du redan fått en och du gör som du vill och du skickar denna vidare - men jag ville ändå gärna ge dig en!

2008-04-10 @ 09:32:55
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Annelie Maddock

Fantastiskt fina LO's som vanligt! Du ar sa duktig - och produktiv!!!

2008-04-10 @ 11:46:37
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping
Postat av: ÅsaB

Fantastiskt fina layouter allihop! Och fotoserien på barnen på första LO´n är ju söt.:-) Kram Åsa

2008-04-10 @ 17:35:27
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Jag har opererat mig och har inte åstakommit så mycket på sistone. Men nu känner jag att jag behöver inspiration så jag kör en ordentlig blogrunda för att titta om du skapat något nytt eller hittat på något annat som ger mig inspirationen tillbaka.

Ha en underbar helg

2008-04-11 @ 09:55:01
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Cina99

Oj, vilka fina fjärilar du har gjort! Och så gillar jag knapparna du har dekorerat med på LO1 - den idén stoppar jag gärna i min "knyckarlådda" :)

2008-04-11 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0