Hur fort går en vecka?

Redan fredag igen, så fort veckorna går just nu. Kan det bero på att det är så ljust länge att det känns som om dagarna är längre.... Jag dras som en magen till solen och värmen, mmmm så gott det varit ute idag :) VÅR, i luften på vägen hem från jobbet såg jag blåsippor i grannens trädgård! Härliga vår!

I går kväll var jag hos SystraMi i affären tillsammans med Maria, Lotta & Elin. Vi scrappade för fullt. Johanna tittade också in och hon skulle plugga :) Ja det slutade med att hon fick en hög med alldeles nyframkallade foton och även hon scrappade loss :) Sofia tittade in och pratade en stund så ljudnivån låg över samtalston en stund ;)
Älskar verkligen att mina flickor hänger med och att de tycker det är mysigt! Även min goa svägerska tittade in en stund och fick då njuta av min goe Gudson en stund för han var ju också med.... Lotta, Elin och jag var sist (inget ovanligt för min del ) men klockan var nästan 22 innan jag var hemma. Så i morses var det liiitesegt att gå upp.
Men vad gör det när man fått scrappaloss och umgås med vänner? Ingenting...... TACk tjejer för att ni förgyllde min torsdagskväll....  & TACK Kajsa för att vi får sitta hos dej...

Gjorde två LO och började på en LO......

image515

Underbart foto från förra fredagen på StorBus, så go han är! Man blir ju alldeles hjärtevarm bara man ser han. 
Vår lille goe StorBus, hoppas du har kryat på dej idag.... Hade ju feber igår godingen...

image516

Att unna sig en buket tulpaner när man städat huset, det är så härligt man borde unna sig det lite oftare....
Testade det där med piprensare, läckert tycker jag. Senic Routes underbara nya papper passade perfekt till fotot.
Tycker det är så kul just nu att testa lite nytt, med dekorationer och sånt :)

Ja nu är det bara två veckor kvar, om två veckor sitter Kajsa och jag i bilen.... eller vi kanske är inne på Gekås i Ullared, eller så är vi precis färdiga där....... Beror lite på när vi åker ifrån Borås :) I vilket fall som helst så ska vi till Helsingborg för att vara med på Scarpevent. Gissa om vi längtar ? Ja, vi längtar jätte mycket, läst utrustningslistan och håller på att kolla att vi har allt. Tänka ut vad man vill scrappa på croppartyt på kvällen, foton och allt annat.
Vilken glädje att planera, och längta. Det ska bli såååå roligt att få vara tilsammans en hel helg utan barn och sambo/man och bara få ägna sig åt vår underbara hobby.

Ikväll serveras det Tacos till barnens glädje, sen blir det "Så ska det låta" - fredagsnöjet tycker vi allihopa.
Vi har planerat att övertala TG att vi vill grilla i morgon, tror inte han är så svårövertalad..... Det är ju vår i luften.

Ha en skön kväll med familj/vänner och andra :) Kram Aase

Kommentarer
Postat av: silwerstar

Jättefina layouter!! Vad härligt att scrappa och umgås -det blir ju lätt ganska sent då! ;-)
Trevlig helg!

2008-04-11 @ 16:11:56
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: SannaF

Såååååååå fina layouter!!!!
Hoppas du får en trevlig helg!
KRAM

2008-04-11 @ 18:27:30
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Karin

Vilken härlig torsdagkväll du hade! Blir riktigt avundsjuk. Blev sååå förtjust i tulpan-lo:n.Så härligt det låter att ni ska på Scrapeventet. Spännande att höra sedan hur det var.
Kram

2008-04-11 @ 19:51:11
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Mette

Underbara layouter!!!!

Kram
Mette

2008-04-11 @ 20:19:17
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Sandra

Underbara LOs! Kul att komma iväg på träff mitt i veckan också!

Jag längtar också som bara den nu, men jag är helt värdelös på att planera mina LOs innan, så jag får väl se hur det blir med den biten. Får väl begränsa lite vad som ska med, det finns ju i alla fall butiker på plats så att man kan köpa till om något saknas! :-)
Ha en toppenhelg!
Kram, Sandra

2008-04-11 @ 21:19:58
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Malin H

Så klart vi ses!
Arkivet är ju med som butik så det blir jobb i pauserna :-)
Trevlig helg!!!
Kram kram

2008-04-12 @ 00:10:32
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Maria

Längtar också som en tok till Eventet. Dagarna kan inte gå fort nog.

Underbart fina LOs du fick till på er träff. Måste också scrappa lite.

Kram Maria

2008-04-12 @ 11:19:35
URL: http://copyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0