Idag har vi myst....

med allra goaste vännerna och småkillarna. Måndagsfika, jätte trevligt och avkopplande. TACK! Det behövdes......

image523

TG var med M i ladugården och fotade många fina kort på alla underbara lamm som kommit och fler lär det bli.

Skönt att få börja lite senare i morgon, kunna ta det lugnt och starta mjukt...... Finns lite scrapp som väntar :)

image524

Denna gjorde jag till veckans skiss vecka 15. Ninja har ju valt några av foton på mina barn som hon ska få ha i sitt album, denna var tydligen grymt snygg i hennes ögon :) Det mest roliga är att hon tycker så mycket om svartvita foton och det är ju lite ovanligt bland barn. Men några väntar på att scrappas, de åker nog med till Varberg i helgens packning. Ska ju träna på att åka i väg en hel helg med mina nya läckra väskor..... Ni ska få se dem en annan dag när jag fotat ekipaget......

Ha en skön kväll, Vi har tänt ljus och tänkt på Engla och hennes familj. Hoppas de orkar vidare.

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kollar din blogg varje dag nu. Är full av beundran över dina LayOuter, den är så stilrena och fina. Blir glad av att titta på dem och full av inspiration att försöka själv.

2008-04-15 @ 10:45:40
Postat av: Gunilla

Jag kör en kommentar till eftersom jag har försökt förut och det inte har fungerat då. Gick en nybörjarkurs i Scrapbooking för Aase i Handstämplats lokaler och är nu helt fast i detta. Tack så mycket för en fantastiskt kul och inspirerande kurs. Hoppas på fler scraptillfällen eftersom det är svårt att få ihop layouterna precis som man vill nu i början. Ha en bra dag!

2008-04-15 @ 10:49:18
Postat av: Sandra

De där fjärilarna är bara så snygga, måste nog också testa att göra det någon gång! Och fotot ÄR väldigt fint!

Nu rullar tiden verkligen på, vet inte riktigt om jag kanske borde ta och förbereda lite inför resan redan nu? Men jag ska förmodligen en sväng på scrapträff i helgen, så det får nog vänta lite!
Kram, Sandra

2008-04-15 @ 11:01:10
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Karin

Snygg tolkning av skissen!! Gillar dina fjärilar.
Kram

2008-04-15 @ 18:04:21
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: SasSa

Jisses! Ja, jag blir glatt överraskad varje gång jag kommer hit. Hur mycket fina lo´s som helst ju. Har inte vart här på ett par dagar och man missar massor.

Du vara STOR inspirationskälla.
Tack vännen!
KRam SasSa

2008-04-15 @ 19:23:42
URL: http://www.sawila.blogspot.com/
Postat av: ÅsaB

Har förundrats över din produktivitet många gånger och så även idag. Fast det som är mest imponerande är att du inte bara scrappar en massa layouter, utan att de också blir så himla fina allihop. Härligt att få se. Kram och må så gott! /Å

2008-04-15 @ 20:32:03
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Vilket gulligt lamm!!
Vilket av dina scrapverktyg är du mest nöjd med?

2008-04-15 @ 20:45:58
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: LottaM

Tuff, men ändå helt ljuvlig!

2008-04-17 @ 10:02:52
URL: http://lottamaun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0