Lite nya DT - alster för Handstämplat.....

Fått ett DT -paket av Kajsa.... NU är första delen avslutad, har en del kvar att spåna runt. :)

Handstämplat har egna designade stämplar, så läckra! Till detta uppdraget fick vi en stämpel som skulle vara med på våra alster, jag gör ju bara LO så det käbdes lite klurigt först. Men stämpeln förstärker budskapet i LO! 
Det finns en mängd olika hos webutiken så kika......

image540

Filip fyller två år, perfekta bilder till de underbara pappren från Basic Grey - cupcake här använde jag mig av Ballons & celebrate. Härliga foton på en go tvååring som ska blåsa ut ljusen på tårtan

image541

Mina nyinköpta vättar passade perfekt med det tredje pappret från Basic Grey - crepe paper.
Gillade att sätta ihop ordspråket från Nalle Puh och stämpeln i ena hörnet....... De små ljuvliga blommorna fins också hos Handstämplat.

Ha en skön tisdag, här skiner solen och det är så underbart. Blir nog ännu en dag med mellanmål ute på fritids.

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Maria O

Åh, men dom knapparna var ju verkligen fyndiga och vilken
ide att ha ordspråk från nalle puh på.

Kram Maria

2008-04-22 @ 21:01:07
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Morfen

Vad söta layouter!! Gillar födelsedagslayouten mycket, den är liksom precis lagom busig. Superfina stämplar du har dekorerat layouterna med också. Stora kramar!!

2008-04-23 @ 00:02:14
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej,

tur att det finns lite foton från filips 2-årskalas, och att det redan blivit LO. Jag är lite avis på den tid du har att göra dessa fina LO på pojkarna, men jag får ju glädjas åt resultatet hos dig istället för att ha ett eget proppat album på dem. Får nöja mig med några få och alla vanliga foton i album så länge, min tid kommer väl också.....Massor med kramar Lotta

2008-04-23 @ 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0