Uppdatering.....

En LO från lördagens stora Crop-party..... har jag fotat nu ikväll. Den är den enda som är helt klar.... :)
Kommer mer resultat i veckan.....
 
image550

Idag fick jag samtal från Filip, han ville jag "skulle komma han".... Levt på det hela dagen och blir så glad att jag får rå om och vara med de små killarna så mycket. Dessutom har jag skrattat gott en stund efter ett besök på hans mammas blogg nu för en stund sedan...... Kika in får ni se två godingar. Lotta du är toppen, tur du finns som förgyller mina dagar!!!!

Ha en bra måndag nu ska jag kolla in mina grejer från helgen.

Kramis Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så fin den och han är!!! Tack själv för alla fina "bidrag" till grabbarna.
Kram Lotta (Filip väntar på fikasällskap)

2008-04-28 @ 19:56:40
Postat av: Karin

Vilken söt liten kille!! Förstår att du längtar!

2008-04-28 @ 20:20:44
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh, vilken goding!! Kanonfin layout. Är SÅ nyfiken på vad du ska visa mer från detta scrap-event... Tack för sällskapet idag. Stor kram

2008-04-28 @ 22:10:36
URL: http://www.candoredesign.se
Postat av: Sandra

Japp, jag är nöjd som bara den! Ångrar inte en sekund att jag åkte, så himla kul!Fast jag hann bara hem och vända, är i Älvsjö på kurs idag och imorgon, och bor på hotell inatt också. Fast jag har hunnit träffa min bästa vän ikväll, så jag är nöjd och glad. Synd bara att jag bara hann träffa flickorna i sådär 15 min i morse, de sov när jag kom hem igår...
Kram, Sandra

2008-04-28 @ 22:56:05
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0