Våren är här.....

Åh vad skönt det varit ute idag och vissa stunder har vi även sett solen också :) Vad välbehövligt det är med värme och sol ... Barnen på fritids fick mellanmål ute idag, det är mysigt tycker dom.

Det har hittills funkat bra med mina steg och mitt matintag.. har klarat av suget idag :) Känns som det ska fungera bra! Så nu är det bara att kämpa på.....

Imorgon får jag frukost sällskap, Lotta kommer med lille Viktor. Vad mysigt det ska bli med en liten stund tillsammnas. Börjar jobba klockan tolv så det passar ju jätte bra. På kvällen är det APT så kanske inget bloggande för mig.... men vem vet vilka oväntade krafter man har när man kommer hem :)

Har scrappat lite ikväll, gjort färdig en som jag precis skickat till en skissutmaning, och gjort två lite enklare på favorit foton, och bägge LO handlar om TG, älsklingen min :)

image527

Love you, gubben. Du är mitt allt...... Tack för att du ställde upp när jag ville fota , vet att du inte alltid gillar det ;)

image528

Vilket fint kort på vår Gudson i TG´s armar, vilken ögonkontakt de har :) Liten Viktor bara två veckor.
Nu har han redan blivit snart sex veckor.... vart tar tiden vägen? Tur att vi själva bara blir yngre och yngre.

Ha en skön kväll, Tack för att ni kikar in hos mig och lämnar ett litet avtryck. Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Pia Scrapangel

Åh, "du och jag" var så söt i nyföddhetens blick, gillar bilden jättemycket.

2008-04-16 @ 18:49:06
URL: http://piaspyssel.blogspot.com
Postat av: Lillsis

åh så fina.. båda två.. gillar hur du använder det mönstrade pappret på det sätt du gör..liknar inte någon annan.. är sååå stolt över dej gumman..
må så gottit
kram kram

2008-04-16 @ 20:08:47
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Maria O

Va häftigt det blev när du lyfte stjärnan så där.

2008-04-16 @ 22:01:59
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Annelie Maddock

Otroligt lackra!

2008-04-19 @ 13:53:01
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0