Inskolning.....

några timmar om dagen efter semester :) Det hade nog behövts :) Känner mig urlakad, sovit en stund på soffan...... Både TG och jag är trötta, kanske vädret gör sitt :) Men i morgon är det ledig dag, ska vara ledig på onsdagar nu under hösten. Det k.änns skönt faktiskt, ska unna mig den dagen till mitt, hinner ju med allt annat ändå. Har lite att se fram emot så visst ska veckorna gå fort tills våran resa. På torsdag fyller TG år, vi ska inte ha ngt kalas för honom då utan det får bli lite firande på fredag :) Vi ska nämnligen på -Mamma Mia- musikalen på Scandinavium i Göteborg. Det fick thomas av mig i julklappa så det var lång väntan. Men jag är övertygad om att det var värt väntan, mer rapport komme.......
På lördag är det en liten Kickoff - träff med DT-teamet på Hanstämplat, det längtar jag efter, ska bli så kul. På kvällen är det kräftskiva hos goda vänner på cykelavstånd :)
Så det händer lite varje vecka, nu ska vi slappa till Allsång på Skansen och en hyrd DVDfilm. Myskväll hemma hos oss :)

En tillbaka blick på semester bilder unnande jag mig idag igen :) älskar att titta på mina bilder från Gotland. Hoppas jag hinner få dem till lördagens träff.



Visst är det vackert? Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lillsis

vad härligt det låter med ledig onsdag. det unnar jag dej gumman..

härlig bild från Visby.. ska nog gå igenom mina bilder ieftermiddag också.. jag har ju tidig onsdag.. ;P

njut av din dag idag =)

kram kram

Lillsis

2008-08-06 @ 06:01:40
URL: http://kajsascrap.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, jag vill också ha onsdagar lediga...låter himla skönt.

Underbar bild från Gotland. Har varit där för länge sedan och det är ju sååå fint.

Kram på dig, Maria

2008-08-06 @ 08:05:36
URL: http://copyrightmaria.se
Postat av: Karin

Underbart foto från Gotland! "Mama Mia" är underbar! Har sett teatern tre gånger (dock inte i Göteborg)och så nu filmen för ett par veckor sedan. Nej, nu får jag släpa mig iväg till jobbet...

Kram

2008-08-06 @ 08:07:16
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Lotta

Inte konstigt att du blir trött med ett sådant späckat schema! I och för sig är det roligt så orkar man ju mcyket mer. Fint kort från mysiga dagar!

Har äntligen fått iväg min beställning på dopkort.

Ha en skön ledig dag.

Kram Lotta

2008-08-06 @ 10:06:12
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0