Måndag.....

Idag har tvättmaskinen gått varm, bra tork ute idag så det gäller att passa på. Skrivit lite listor över det som ska fixas och nu ikväll har jag slappat. Lite trött, men några bilder har jag allt fått redigerat på lillplutten:



Svart vitt är så läckert.... gillar verkligen det. Så här kommer ett til :)



Tog foto bakom honom och han vände upp huvudet när jag sa hans namn........ Han är för go´lille Viktor

Nu ska jag fortsätta med att läsa "Kay Scarpetta"..... gillar verkligen böckerna om henne, skrivna av Patricia Cornwell. har nu kommit till bok nr 9: - Eldens öga. Kan rekomenderas varmt :) om man gillar spänning och mordgåtor.

Kram till er alla! Aase


Kommentarer
Postat av: Lotta

du är verkligen duktig på att fånga mina killar på bild, du har fler fina kort än vad jag har. Hoppas att jag kan få lite tips och trix på kursen så att jag också får till det så där bra!!!!

kramisar Lotta

2008-08-26 @ 11:26:17
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Glömde ju fråga om du kan kika efter ett bebiskort på Filip som jag skulle kunna använda till min tavla? Hej hopp!

2008-08-26 @ 11:27:43
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja, svartvita foton blir jag också mer och mer förtjust i. Så söt han är!! Patricia Cornwell är bra, men länge sedan jag läste någon av hennes böcker.

Kram

2008-08-26 @ 18:08:55
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0