Släpp kameran loss i sonens händer.......

Har fått två fotointresserade till i familjen, Rasmus fotar mer än gärna och fotona blir spännande och inte på det man fotar själv.....

Igår under en biltur hem från kusinens 12 -års kalas åkte kamera fram :) Stackars systrar :) men de ställer i alla fall upp.





Man får ta till lite knep för att fånga sig själv på bild:



Ooops en liten bit av den som kör syns också.....kan undra vem det är?

Härligt med vuxna barn som vågar stolla sig lite och roa under en biltur i värmen. På vägen dit var det livat då alla diggade till musiken på bilstereon. Det är alltid full fart när mina barn är med. De piggar upp sin mamma rejält :)

Johanna fotar gärna också, det var hon som fotade under barnens kvällsdopp härom dagen, när vi var i Varberg kom hon ner och vi fick umgås med bara henne, det var mysigt! Då tog hon detta fotot på min hand som jag tycker är läckert:



Visst är de duktiga.......

Ha en bra dag, jag ska mysa med hjärtevänner, kanske hinns det var i scraprummet lite, fick nya bilder igår.

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Karin

Visst kan barnen underhålla sina föräldrar. Har firat makens 50-årsdag i Köpenhamn med dottern som trevligt sällskap. Sonen bor för tillfället i Berlin hos en kompis. Snyggt foto på din hand!

Kram

2008-08-01 @ 14:33:27
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Morfen

Det måste vara jättekul att familjemedlemmarna också är intresserade av fotografering. Kul att få se samma upplevelse med andra ögon. Fantastiskt foto på din hand!

2008-08-02 @ 13:28:12
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihi, tack mamma för att du uppmärksammat mitt kort! Nu funkar ju länken till min blogg också :D HURRA! Hörs snart igen. Kram kram

2008-08-02 @ 14:10:31
URL: http://johanna.candoredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0