Söndagkväll.....



Jag just nu! Fotot det allra senaste fotot på mig taget av Rasmus i tisdags. Så helt klart, det är jag just nu.....

Inte syns det allt gott jag ätit under semestern,
Inte syns det min lilla jobbångest inför morgondagen
Men jag ser ganska nöjd ut?

Alltså så är jag rätt så nöjd med livet........? Ja det är jag faktiskt, haft en underbar semester. Haft kvalitetstid med min älskade sambo TG. Njutit av sol, regn dvs det svenska sommarvädret :) Vi har umgåtts med våra vänner, familj och oss själva.
Vi har hunnit med det vi ville på semestern:
* Målat gavel & fönster och friggebodväggar hemma
* Bytt ytterdörr och målat runt omkring där
* Fixat altan räcken och stentrappa i stugan
* Varit på Gotland

NU väntar vardagen igen , visst är det skönt att rutiner kommer åter och att livet faller i samma gamla gängor.
MEN, det var skönt att vara ledig, har njutit varje minut och ser fram emot vår resa till Skottland om fyra veckor!

Hoppas ni i cyberrymden har det gott, ser positivt på livet och att rutiner återkommer :)

Kram till er alla!! Aase

Kommentarer
Postat av: Karin

Fint foto på dig! Allvaret börjar för mig också i morgon, men försöker att inte låtsas om det.....Skottland låter trevligt. Har hört så mycket positivt från dem som varit där.

Kram

2008-08-03 @ 21:40:19
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Annika

Hej!



Kul att höra av dig och läsa om din härliga sommar! fina bilder och fina layouter!



Kram

Annika

2008-08-03 @ 22:30:32
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hejsan, det är verkligen du och är ett bra foto!! Tillbaka till vardagen är inte så illa faktiskt lätt för mig att säga kanske som är hemma jämt men det är inte samma sak när man är själv hemma med barnen, mysigare när vi är hela familjen. Men semesterna har ju varit kanon och man får glädjas åt det och ta vara på dagarna och att ha privilegiet att se hur barnen utvecklas och lär sig nya saker nästan varje dag. Tack för senast och vi ses väl snart igen hoppas jag.

kram Lotta och barnen

2008-08-04 @ 11:15:42
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Malin H

Vilken härlig sommar du ser ut att ha haft!!!

Härligt när barnen är så stora att de blir ens vänner!

Hoppas du får en bra vecka på jobbet!

Kram

2008-08-04 @ 11:16:02
URL: http://malinsscrap.blogg.se/
Postat av: myamia

Va härligt att få känna sig nöjd och att faktiskt hunnit med det man ville göra. Lite sällsynt här ;) Vet inte om jag svarade dig angående mnina målade thickers. Jag svara igen i såfall ;) jag målade dem med mina dabbers. funkade kanon. kram

2008-08-04 @ 12:43:40
URL: http://myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0