Är detta våren?

Underbar sol har lyst över oss idag, barnen slängde av sig jackor & mössor  till min "stora" förtvivlan..... hönsmamma/hönsfröekn :) Det blev faktiskt kallt när solen gick i moln. Kameran var med tillskolan idag för att jag håller på att fota leken på fritids för att alla barn ska få varsin bild-cd till skolavslutningen. Vad som hänt under år 2, kul ide´eller hur? Föräldrarna blev i alla fall glad över detta på veckans föräldramöte.

Vi var inne på fritids och bakade pizzabullar till mellanmål, ute sken solen och jag tittade ut genom fönstret för att se vad barnen gjorde ute.....

Detta fastnade min blick på:

image436

Det är gröna knoppar på häcken utanför fritidsfönstret....... Barnen skrattade gott åt mig och min kamera
dessutom kom det en förälder när jag hängde ut genom fönstret men vad gör man inte för en vårbild.......
Blev faktiskt lite imponerad över resultatet, så fokuserat på knoppen. Ingen bildredigering här inte.
Köpte tidningen Digitalfoto idag, ska allt försöka läsa lite hur man ska fota.

Hoppas ni alla har en härlig kväll, jag och de två yngsta har enats om att se:
Så ska det låta och sen slutet på Let´s dance...
Hur kan de göra så mot en musik & dans familj? Hihihi

Tusen fredagskramar till alla cybervänner! AA

Kommentarer
Postat av: SofiaG

hejsan, jag har en liten fråga? ser att du scrapar och har följt din blogg ett ganska bra tag nu. jag undrar vart du hittar dina utstansade bokstäver? Tack på förhand (mejla mig gärna ett svar)/Sofia

2008-02-29 @ 21:35:47
Postat av: MissMian

Åh så underbara kort på dina tjejer!!! De måste du scrappa sedan. Och dopbilderna blev ju helt sagolika, de måste verkligen vara nöjda med dem!
Visst är det underbart när solen skiner ute!? man blir som en ny människa, får mer energi och livslust!!!

2008-03-01 @ 00:11:14
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0